Mit år i billeder 2013

Jeg har ikke fået lavet et smukt, flot, sjovt eller lignende julehilsen. Derfor laver jeg en tråd med billeder fra året der snart er forbi :slight_smile: Jeg har siddet og kigget i gamle tråde og der er ingen tvivl om at det har været “The Basterds” der har sat sit absolutte aftryk på året :hjerte:

Dione ret nydrægtig

Et af de sidste billeder i den gamle lejlighed, året bød jo også på en flytning.

Denne skønne flok er lagret i mit hjerte for altid :hjerte:

Drengene legede “Dione med afkom” Hold op jeg morede mig over dem :smiley:

Min datter fik sig en lille “siataler hund” Cirkeline

og endnu en… Gisse :slight_smile:

Billedet tager prisen for “Årets foto” :slight_smile: Den lille skrigeballon og hans omsorgsfulde mor :slight_smile:

Uha, der var gang i den :smiley: Tænk man savner det og påtænker at gøre det igen :smiley:

Udstillinger var der også noget af :slight_smile: Størst af alt dog WS i Aalborg :slight_smile: Men bestemt også Diones titel :slight_smile:

Kære kattegale
Sugieh, Dione, Lucky og Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår :slight_smile:
Jeg håber 2014 vil bringe masser af lys I Jeres liv, killinger i kassen, for dem der håber det og for missernes vedkommende… GI DEN GAS og vær de spilopmagere I beskrives som, her på KG :slight_smile:

Tak og i lige måde :slight_smile:
Dejlige billeder især af killingerne :hjerte:

Tak i lige måde Luise.
Dejlige billeder iøvrigt - de to “pattebørn” aka Lucky og Tino er altså herlige :slight_smile:

Tak for mange dejlige billeder i det snart forgangne år, Luise. Mon ikke, der kommer flere i det kommende? Killingebilleder, måske… :smiley:

Dejlige billeder af dejlige kattedyr. :hjerte: :slight_smile:

Tak for kigget :slight_smile: