Mit favorit-tøj på hjemmebanen

Lonnie - strålende sjov ide :slight_smile:

jeg skal gerne være den første til at indrømme at jeg ELSKER bare at rende rundt i trusser - så kan jeg rigtig mærke de der varme kattemissere der gnider sig op af mine ben når de vil have godbider… er der noget så dejligt som ultrablød fluffy kattepels…

og så selvfølgelig en løs t-shirt … ikke noget der strammer, ikke noget der er opsigtsvækkende - bare dejligt afslappet tøj som er 100% modsat af det jakkesæt kunderne ser mig i og den er ultra afslørende kavalergangs-ingenting jeg har på når jeg er ude og vifte med ørerne…

men hvad med jer andre… hvad står den på på hjemmefronten ? :slight_smile:

Der er egentlig ikke den store forskel i, hvad jeg har på herhjemme og når jeg tager hjemmefra, når jeg f.eks. køber ind. Dog kan der være pletter på det tøj, jeg nogle gange har på herhjemme, så det ikke lige gør noget, at der kommer noget jord på i haven eller kattehår osv. på. Men jeg er af den mening, at min partner ikke skal være den, der altid skal se mig i noget træls tøj og hvor jeg ikke har gjort noget ud af mig selv.

Hmmm mine tykke uldsokker gå jeg dog ikke i, når jeg viser mig frem for offentligheden. Og når jeg smider mig på sofaen om aftenen har jeg ofte klædt om til min silkepyjamas -høhø

Uha jeg kan gå rigtig længe i weekenden og hygge mig i min dejlige bløde morgenkåbe. :smiley: Og ellers har jeg som regel en kjole eller t-shirt + cowboy bukser på, alt efter vejret.
Det er kun hvis vi skal et eller andet at klæder mig pænere på, for med høns/hund/kat/hus/mand og børn der skal passes, så har jeg ikke meget tid om morgenen til at køre en kam igennem håret og lægge mascara på.

På arbejdet har vi jo mejeriuniformer på, hvide bukser, hvide t-shirts, hvide sko og grønt hårnet…

om jeg tuller rundt derhjemme eller er ude og handle så er det samme outfit der bæres, og det er alt andet en hvidt -hæhæ

uhhhhhhhhhhh jeg elsker at tusse rundt i tøj der sidder løst, det er så skøøøøøønt -shhhh -shhhh -shhhh

Jeg tuller rundt i træningsbukser og en alt andet end køn trøje, når jeg er hjemme, og det sidder dejlig løst [bigloony]

jeg er også stor bruger af løst tøj, store trøjer og løse bukser, et par dejlig løse sokker… eller bare føder… ikke noget der strammer…

jeg nyder at rende rudt i mit såkaldte morgen tøj… Det er det jeg smutter i når jeg triller ud af sengen… mums det er så dejligt…

trækker lidt på smilebåndet af miis T… det fik mig nemlig til at tænke på da jeg arbejdet på behandlingshjemmet for misbruger der gerne ville ud af deres misbrug… jeg var rådgiver, der skulle man nemlig vis man var en auturitet… jakkesæt og en pæn smart bluse, dog ikke udfordragende, da det kunne de mandlige klienter ikke tåle… griner…
Puha hvor jeg nød at komme hjem

så lidt som muligt…og så en pind på brændeovnen… det er hygge

Jeg ynder at klæde mig i noget der sidder en smule løst og aller helst ned over rumpen, så jeg kan dække min krop en smule. (synes ikke jeg vil vise min krop for meget frem -LOL )

Dog kan jeg godt lide at have noget tætsiddende på, hvis det er i et blødt og lækkert stof.

Jeg ville ønske at vi have mere “privatliv” i vores have, for jeg vi så gerne ligge og suge solen til mig, men jeg er nu ikke så vild med det, når andre kan se min krop GGGGG

Der er ikke den helt store forskel på, hvordan jeg ser ud når jeg er ude, fremfor når jeg er hjemme, for jeg vil gerne være “lækker” uanset hvor jeg er - og så hader jeg at få uventet besøg og ligne noget der er løgn.

jeg elsker at tuller rundt i shorts og bar overkrop når jeg er herhjemme, og så bare fusser osse

Går som regel i nattøj når jeg har fri. Eller joggingbukser/min kærestes boxershorts og en sol top…hadder at have for meget tøj på :stuck_out_tongue:

Jeg er en af de hersens kolde fise der bare ikke kan få det varmt nok.

Jeg ELSKER at smide hverdagens kluns efter en lang dag på arbejde, hoppe i mit velour joggingsæt - tjah enten det grønne eller grå og så et par hjemmestrikkede sokker (jaja man er vel pædagog G)

Ellers er jeg en rigtig dyne-fis. Mit kæreste eje næstefter mine firbenede varmepuder er min dyne.
Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker at hive den med op i sofaen og nusse under den og de firbenede elsker at nusse med mor i den :slight_smile:

Er faktisk først begyndt på tøjskiftet efter jeg fandt sammen med manden, han smider klunset HVER dag og render oftest rundt i boksershorts og en t-shirt - MUMS!!
Indimellem kan han overtales til at hoppe i Adams kostumet WOW!!!

Ja for mig er det:

• Om vinteren: sweat-shirt, tee-shirt. bokser shorts, jogging buker og hjemmestrikkede sokker.
  • Om sommeren: boksershorts/shorts og tee-shrit.
    Løst og afslappende…

Når jeg bare er herhjemme, render jeg tit rundt bare i trusser og t-shirt… og er det lidt koldt så et par strik sokker og joggingbukser…

Min morgenkåbe, shorts og Tshirt eller noget i den retning…bare ikke for meget…

DET tror jeg ikke på, billeder, billeder -hahaha

DET tror jeg ikke på, billeder, billeder -hahaha[/quote]

Enig -thumbs :stuck_out_tongue:

DET tror jeg ikke på, billeder, billeder -hahaha[/quote]

Enig -thumbs

WOOOO HOOOO Jeg elsker den enig knap [smilie=hate-tunz.gif]

Er i tosset???

Jeg deler da ikke ud af herligheden… så kan jeg ikke få ham i fred!!

Men tag mit ord for det når jeg siger - namme namme GG
[bigloony] [bigloony]

Heeeeeeeeeeey do…

Hvor bliver billederne af?? Du skal sågu da dele med os andre - NÅÅÅÅÅ

[smilie=hate-tunz.gif] :smiley: [bigloony] -engel -uh