Mit første Bobtail kuld

ja, det er altid spændende at se hvor mange der kommer :slight_smile:

Vi gætter selv på 5 stk. hun er på dag 67 og havde i onsdags taget 1260g på

Mange tak. :slight_smile:

Nr. 4 er ankommet også en sort

Nr. 3 er sort tortie og vejer 94g.

Tillykke med ‘børnene’ :flag:
Hvor er det hurtigt de kommer, dygtig misse-mor

:slight_smile:

[QUOTE=Egeberg;665451]Tillykke med den 3. også :flag:

Hvor må det da være skønt at hun føder på dette tidpunkt af døgnet :)[/QUOTE]

Slimproppen gik i går aftes ved 11 tiden og hun har gået runde og maivet hele natten, hvis hun ikke konstant blev nusset på maven :slight_smile:

[QUOTE=danpia;665463]Tillykke med ‘børnene’ :flag:
Hvor er det hurtigt de kommer, dygtig misse-mor

:)[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile:

Ja, det går hurtigt og heldigvis, for jeg er tvunget til at køre hjemmefra kl 13.30 da jeg skal stå parkeringsvagt ved Ulfborg Marked indtil kl 18.00 i aften.

De små er mega nuttede med deres små stumphaler :thumbup:

[QUOTE=Jeanette;665465]Mange tak. :slight_smile:

Ja, det går hurtigt og heldigvis, for jeg er tvunget til at køre hjemmefra kl 13.30 da jeg skal stå parkeringsvagt ved Ulfborg Marked indtil kl 18.00 i aften.[/QUOTE]

Mon du når et par billeder, inden du kører :?
:slight_smile:

:juhu: til lykke med de fire små bobber :flag::flag::flag::flag: Sikken dygtig missemor :slight_smile:

Så kom nr 5 den er rød

Wiiie hu hej hvor det går :wink:

Tillykke med femlingerne indtil videre :flag:
Tror du der kommer flere :?

Glæder mig til at se billeder af de små pus med mini haler :hjerte:

:juhu: til lykke med de fem små bobber :flag::flag::flag::flag: :flag: man kan jo dårligt følge med :slight_smile:

Tillykke med de 4 bobbelopper, det klare du og mormis jo godt.

Jeg tror ikke der kommer flere, Fendi ligger og slapper af mid sine 5 små babyer, hun har spist lidt vådfoder.

Her er et par billeder af den nybagte mor og børn.

  1. kl. 10.26 Rød dreng på 120g.
  2. kl. 10.40 Sort sølv pige på 90g.
  3. kl. 10.55 sort tortie pige på 94g.
  4. kl. 11.21 sort tortie pige på 94g.
  5. kl. 11.49 rød tabby pige på 84g.

Om de blive tabby eller spottet, kan jeg ikke se endnu. nr 3 og 4 er med hvid, de andre tør jeg ikke sige noget med sikkerhed endnu.

Faderen er DK * Amorito´s Kurt Cobain KBL d22 09
Moderen er Fendi Golden Look * LT KBL fs 24

STORT tillykke med 5-lingerne, hvor er de bare søde :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

:wehuu: :wehuu:

Nui hvor er de søde de så bobser der. Stort tillykke med femlingerne :flag::flag::flag::flag::flag:
Jeg glæder mig til billedspam de næste mange uger :smiley:

:wehuu::wehuu::wehuu: Ååååååh nej hvor ser det bare idyllisk ud. Tak for de smukke billeder og endnu en gang STORT til lykke Jeanette :ok:

Stort tillykke med femlingerne :smiley:

Mange tak allesammen. Jeg er glad for at det er overstået inden jeg skal afsted :thumbup:

Jeg smutter nu og kan ikke komme på før i aften, men det er ikke sikker energien er til det efter 5 timers parkeringsvagt.

Jeg skal nok opdatere i løbet af ugen, for weekenden bliver meget travlt, da vi jo har mange opgaver på skydebanen og til Ulfborg marked for vores skytteforening.

Stort tillykke med kuldet. :flag::flag::flag::flag::flag:

Hvor er hun dygtig, din dejlige Fendi - og hvor jeg dog glæder mig til at følge en flok små stumphaler. :smiley:

:flag: :slight_smile: Ihhhh altid dejligt med mislinger :slight_smile: tillykke med alle fem og den dygtige mormis :slight_smile: