Mit fravær herinde

Jeg må nok heller lige fotælle, hvad det er der er skyld i at jeg ikke er så meget herine…

jo ser i jeg har fået en ny afhængighed… det er inde på facebook, der har jeg fået et Pet som det bliver kaldt…

det tager utroligt meget af min nettid, den skal have mad og vaskes, den skal på besøg hos alle de andre pet, på min venneliste…
Og så er den bare så sød…

Så det er den der tager min tid, når jeg lige har et øjeblik, hvor jeg har tid til at sidde bag skærmen… :tihi:

-tihi
Ja, mine unger leger også en del med den Pet der. Jeg har bare lovet at holde den en smule ved lige, når de er hos deres far :slight_smile:

-tihi er det det der PetSociety?

Jep…:smiley:

Haha det spiller mine børn også :smiley:

:wehuu::wehuu:Ja vores pets leger ofte med hinanden Hanne, de kysser krammer og fortæller hinanden vittigheder -LOLMin bliver lidt forsømt pt. For jeg er begyndt at bovle derinde :stuck_out_tongue:

jep og de hygge med at se tv…

Hehe, jeg har forsøgt det med at bowle

Hanne du er godt nok også nået langt derinde, og er snart ved at nå 100.000 point… jeg er godt nok imponeret :ok::ok: det må tage en masse tid :stuck_out_tongue:

jep og de hygge med at se tv…

Hehe, jeg har forsøgt det med at bowle

Jeg har sagt nej til de der pet og spille ting på facebook, for pludselig er man hooked på eet eller andet, og så får man ikke lavet ret meget andet :smiley:

Alt med måde søde Denise, alt med måde :stuck_out_tongue: på den måde kan man både have fuldtidsjob og være hustru, surfe på nettet, være på KatteGale.dk og spille lidt på Pet Society og læse bøger og ikke at forglemme underholde 5 Damp katte :wehu::cool:

Husk lige Mie, jeg kan ikke komme på Facebook fra mit arbejde, ligesom jeg ikke kan komme på MSN. Så de 2 ting får min. af min tid, ellers har jeg jo ikke tid til andet når jeg kommer hjem :smiley:

Nybegynder på Facebook…
HVOR finder i bowling osv. derinde ??

[quote=Poly-Cats;93018]Nybegynder på Facebook…
HVOR finder i bowling osv. derinde ??[/quote]

Hvad er dit navn inde på facebook, så skal jeg nok sende dig et link :slight_smile:

Ja, det er dælme svær at fordele sol og vind lige af og til… bliver squ dejligt når man kan gå på pension, sikken en svir med alt den tid til rådighed så :smiley:

Tak Mie :thumbup:

Hanne og Mie - fik i købt nogle nye ting fra butikken af idag? -tihi

hehehe det bruger jeg og meget tid på :slight_smile:

Jeg har ikke været derinde endnu…

  • eji, jeg må ind og se om jeg kan finde dig…