Mit fravær herinde

Det har jeg heller ikke, jeg kan ikke komme derind fra mit arbejde, desværre :stuck_out_tongue:

Tro mig Mie…
Efter jeg blev pensionist, har jeg aldrig haft SÅ få timer i døgnet… Man får en helt anden rytme, og jeg kunne nu godt bruge 48 timer minimum, pr døgn:tihi::tihi::tihi:

Er osse på facebook… OG er ny derinde… Kunne nemlig osse godt tænke mig at få et link til de pet…

[quote=Copycat-Linda;93455]Tro mig Mie…
Efter jeg blev pensionist, har jeg aldrig haft SÅ få timer i døgnet… Man får en helt anden rytme, og jeg kunne nu godt bruge 48 timer minimum, pr døgn:tihi::tihi::tihi:

Er osse på facebook… OG er ny derinde… Kunne nemlig osse godt tænke mig at få et link til de pet…[/quote]

Det finder vi bare ud af Linda, hvad hedder du til efternavn derinde, så finder jeg dig nok og kan sende dig linket :ok:

Jeg har et arbejde, som bestemt ikke levner tid i overskud til at deltage i private ting i arbejdstiden, selvom jeg sidder ved en pc næsten hele dagen. Jeg er “på” og optaget af arbejde, fra jeg kommer, til jeg får fri. Det er heldigvis et meget spændende job :slight_smile:

Ja, jeg kan da “heldigvis” komme på både kattegale, Facebook, Travian m.m. fra min arbejdsplads. Så jeg tager da nogle gange et hurtigt kig i løbet af dagen, hvis jeg ikke har alt for tralvt.

Er det ikke nemmere at kræve at blive slettet MED indlæg, istedet for manuelt at sidde og slette alle sine tråde Hanne ?
:?

Velkommen til kindergarden:thumbdown:

Jeg er lige faldet over denne tråd og jeg må nok sige at jeg fatter hat og briller. Hvad går det ud på - er det bare mig der er tabt ELLLER?

Tror Hanne har besluttet sig for at slette samtlige af de indlæg hun har skrevet

Det går ud på at Hanne er ifærd med at slette alle sine indlæg fordi de ikke automatisk bliver slettet når man melder sig ud af kattegale… Åbenbart ikke andre der skal have glæde af dem ellers kan jeg ikke se hvorfor de skal slettes. Hilsen Ninna

Ja Hanne vil åbenbart ikke kendes ved sine indlæg længere fordi hun ikke vil være medlem her mere…

Hold da op et arbejde, det gad jeg ikke. Jeg husker jeg slettede nogle af mine indlæg i en tråd der blev modereret til ukendelighed, så blev jeg hidsig fordi jeg følte det ikke hang sammen -høhø

Ja det er sgu ærgeligt at det går ud over nogle ellers super gode indlæg. De er jo ubrugelige nu :thumbdown:

Mne jeg tror nu ikke Hanne vil slette ellers var hun da blevet det. Holder hun ikke bare pause eller?

Jeg har set et indlæg herinde hvor hun decideret har skrevet det. Kan ik lige finde det måske nogen andre kan huske hvilken tråd det var i :?

Hvad med at spørge Hanne om det via PB istedet for at sidde og gætte og nedgøre hende ?

Vi træffer alle nogle valg som man som bruger på et forum med respekt for sig selv må acceptere og respektere,ligesom man selv gerne vil det samme.

[quote=Gitte E;94800]Hvad med at spørge Hanne om det via PB istedet for at sidde og gætte og nedgøre hende ?

Vi træffer alle nogle valg som man som bruger på et forum med respekt for sig selv må acceptere og respektere,ligesom man selv gerne vil det samme.[/quote]

Hvor kan konkluderer du at jeg nedgøre Hanne Gitte:mad:

Ups, slettet …

Det er da sjovt som man er på dubberne i dag.Synes godt nok at det fyger rundt med agressioner uden grund.

Sine,se lige dine indlæg igennem her i tråden og SE at jeg har været enig med dig.

Og så synes jeg egentlig, at man bør lade Hanne være i fred…
Jeg ved godt, at jeg i andre tråde har talt om, hvor irriterende og tåbelig jeg finder denne praksis - og jeg står gerne ved det! - men jeg kan ikke lide, når det bliver så personfikseret som her!
Hanne er ikke den eneste, som gør det eller har gjort det…