Mit grovædende tykke marsvin

Jeg har udover katten Mollemus tre marsvin, og er generelt marsvineslave hi hi :høhø:

Men jeg har en mut Cirkeline, der vejer lidt over 1100 gram og hun er derfor som det måske kan tænkes godt polstret og hun æder som en i H…

Selv når man rationere, bare hendes måde at spise på er så komisk, for hun angriber maden fuldstændig og ser helt vild ud i øjene samtidig- jeg trækker på smilebåndet hver gang.

Og når hun får fat i Almas vita kugler så er lykken bare opnået fnis :inlove:

:kryds:

Må vi se hende ???

:wehuu:

jeps da… :smiley: skal bare på kærestens pc. Da billederne vi har af alt ligger der og den har han med på job… den skiderik haha :smiley:

:tak::tak:

Glæder mig til at se hende… elsker marsvin - selv de hudløse er bare skønne…

:hjertehop::hjertehop:

ja skinnyer er bare skønne. :slight_smile: Alma er skinny, hun er skøøn… en rigtig stor charmetrold. Men Cirkeline er nu den sødeste, for hun er den mest vante og trygge i hænder, fik først de to store da de var 2 år men de kommer fra et godt hjem, så ikke noget der. :wink: der er ikke noget bedre end når de splatter i ens arme og snakker…

og du mener forhåbentlig at de hårløse er skønne… hudløse marsvin lyder lidt klamt… hahaha :smiley:

-LOL-LOL-LOL

Ja !!!

mener selvfølgelig hårløs…

:hjerte:

Har du sådan ét ??

Åååårh, jeg må se hende - jo før, jo bedre…

:hjertehop:

Er du sikker på, hun er en gnaver.? Det lyder helt rovdyr agtigt.
Marsvin har vist ikke normalt grund til at overmande deres føde. :klapper:

Vi havde marsvin, (da ungerne boede hjemme,)
de er dejlige dyr, - jeg vil også gerne se billeder. :yah:

skinny=hårløs. :wink:

Jeps, har sådan en, i farven gylden, hun er tootalt charmerende :slight_smile:

Og hun snakker helt vildt. :slight_smile:

Hahaha jamen Cirkeline kunne godt være rovdyr, hun spiser i hvert fald sådan. :wink:

Billeder af herlighederne kan ses her:

http://s1122.photobucket.com/albums/l529/cille1/Marsvin/

Dejlige trutter :smiley:

tak er rigtig glad for dem, specielt Cirkeline er et rigtig splatter-svin og total hyggeligt at sidde og nusse med. :slight_smile: