Mit hjerte brister

…hver gang jeg tænker på at den dag hvor Elle skal flytte nærmer sig. :ked:

Vi har normalt dejlige kælne killinger, men Elle er bare noget særligt :hjerte:

Se bare:

//youtu.be/iSBNBTz7slE

Jeg beklager min frits, inden jeg begyndte at filme havde Elle allerede kredset rundt om og gnedet sig opad mit hoved i et kvarter :tihi: og hun fortsatte efter jeg stoppede med at filme :høhø:

Hun er en skøn pige, og fik vist charmet nogle stykker på udstillingen i søndags. Hun sad som den eneste af killingerne og skreg hjerteskærende nede i sturdien, så jeg tog hende med op i sekretariatet hvor hun lå på mit skød og æltede løs, når altså ikke der var andre der stjal hende fra mig :tihi:

Vivi beskyldte hende endda for at have et skrækkeligt temperament, hun påstod at Elle var helt Aby agtig :høhø:

hvor er hun dejlig.

Tak søde :slight_smile:

Ja, hun er da noget for sig, den lille kælegris. :hjerte:
Så tænk på den glæde, hun vil skabe hos sin nye familie. Det er jeres belønning for at frembringe sådan et lille vidunder. :slight_smile:

Ååårrrrhhhhhh :smelter:

hvor er hun dog helt fantastisk :hjerte:

Jeg kan godt forstå det bliver svært den dag hun flytter hjemmefra. :ked:

OG forresten Vivi - sådan er NFO altså også :stuck_out_tongue: Vores killinger har været sådan næsten fra en ende af :lol:

åh suk… de her videoer med nuttetfaktor… om det så er hund eller kat… man er jo helt færdig… åhhhhh

"ikke flere katte, ikke flere katte, ikke flere katte… " i hvert fald ikke lige nu… men altså :wehuu:

Åhhh hvor er hun da en rigtig lille puttegris :hjerte:
Det bliver da en super glad ejer, der får hende hjem :wink:

Havde hun ikke haft pels, ville jeg nemt kunne forveksle hende med en Skaldepande. Hvor er hun altså bare cute. :hjerte: :hjerte:
Jeg ville tudbrøle, hvis det var mig, der skulle af med hende, så jeg misunder dig ikke på det område.

Jeg kan ikke lade være at tænke på, at det er en af vores fornemmeste opgaver… at finde den helt rigtige familie til vores små missere… Jeg kan sagtens forstå du vil savne den bette nullergøj, men du vil også vide når familien er der til hende :slight_smile:

Hvor er hun sød :hjerte: og meget smuk! Jeg kan godt forstå, at det må være smadder svært…jeg synes, det er flot, I kan. Jeg ville ikke kunne :frowning:

Hun ser ud (og lyder) til at være nøjagtigt som min Haylee. Jeg ønskede mig en klister kat, og det skal jeg den oooooooonde lyne mig love for, at jeg fik :tihi:

Nårh! :hjerte:
Hvor er hun bare dejlig… kan godt forstå hun kommer til at mangle :kram:

Hvor er hun dejlig :hjerte: :hjerte:

Tænk på hvor glade de nye slaver bliver… Men jeg forstår dig godt - Det er HÅRDT at skulle af med de små, specielt dem, som bare sætter sig ind i hjertet af en…

Tusind tak allesammen :slight_smile:

Elles nye hjem er allerede fundet, og hun får en Maine Coon som legekammerat :slight_smile:

Jeg prøver også at sige til mig selv at det er en stor gave jeg “giver” til mine kilingekøbere når de får sådan at kælent vidunder hjem.

Åhh hvor er hun skøn, kunne godt savne sådan en kælen mis herhjemme!