Mit hjerter skriger

Jeg så dig første gang d. 5-6-2004 på Roskilde Dyrskue efter jeg sådan set havde købt dig ubeset efter en lang telefonsamtale med din gamle madmor Teresa. Jeg var solgt med det samme og et depositum blev betalt.

En måned senere flyttede du hjem til mig, og jeg blev fuldstændig betaget over din selvsikkerhed. Du var fuldstændig upåvirket over de 4 huskatte som boede her og du gik igang med at lege med det samme og jeg var blæst væk af forelskelse :hjerte::hjerte::hjerte:

Du voksede op og blev en smuk kat i mine øjne, du havde et helt fantastisk sind og alle uden undtagelse som kom her spurgte om at få dig med hjem :hjerte:

Udstillinger var ikke lige din kop The, men vi klarede os igennem du og jeg. Største oplevelse var i Tyskland da du fik dit første BIS. Du slog en meget vindende Bengal og vi jublede :juhu:

Efter 22 udstillinger fejrede vi dig som SP og jeg var så stolt af dig.
Simba vi nåede til vejs ende efter en lang udstillingskarriere og det var en skøn rejse :slight_smile:

Desværre gik det stille ned af bakke og efter utallige behandlinger måtte vi give fortabt :frowning:
Igår kl. 16.45 trak du vejret for sidste gang og mit hjerte skriger af sorg :ked:
Aldrig mere skal vi putte sammen, aldrig mere skal vi kysse, aldrig mere Simba…
Jeg er fuldstændig knust…

Dushara Simba Sam
29-02-2004 - 31-01-2012
:lys:

Tusind tak Teresa for den dejligste kastrat og tusind tak for støtte gennem det lange forløb

Åhh Tine jeg føler med dig :ked::trøste:

Jeg ved hvor højt du elskede Simba og husker ham også som en utrolig skøn kat. Jeg mindes udstillinger hvor I to stille og roligt gik tur sammen. Simba med hans flotte hale højt rejst, Og vi andre så til i undren :? Hvordan turde du, og hvordan fik du ham til at være så fantastisk rolig :slight_smile: I havde helt sikkert et særligt bånd :hjerte:

:sørger: Smukke Simba - hvil i fred - du er elsket og savnet :lys:

Åh det gør mig så ondt for dig, han var så smuk :kram:

Hvil i fred smukke Simba :rip:

:kram:

Får tårer i øjnene… Hvil i fred, Simba…

-kramer

Der er slet ingen ord. :frowning:

:kram:

:sørger: sov godt, du vil helt sikkert blive savnet

:kram:

Åhr, hvor gør det mig ondt på dine vegne…
Kan fornemme på billeder og tekst hvor glad du var for ham.

Far nu vel, smukke Simba
Du var en heldig kat at være elsket så højt :hjerte:

Det gør mig ondt…

:lys:

nu sidder jeg også med tårer i øjnene… :ked:

god rejse til regnbuen smukke misling

:sørger:

Her er ord for fattige:ked::kram::lys: mange tanker
Cats og Conni

Det gør mig ondt, Tine :ked:

:rip: smukke Simba :hjerte:

Dét gør mig utrolig ondt! :ked:

:lys:

:brist::brist::brist::sørger:

:kram: Til både dig og Katja.

:lys: God tur Simba. Der er mange der tager godt i mod dig ved broen.

Hvor er det trist :frowning:

Hvil i fred, flotte mis :rip:

Det gør mig ondt.

:ked::ked: åh min ven, mit hjerte skriger sammen med dig. Det er så uretfærdigt, at han allerede skulle herfra, men jeg ved, du har gjort alt (og mere til) for at få ham bedre. :hjerte:
Og denne smukke mindetråd, jeg sidder squ her på arbejdet og græder :trøste: mange tanker til dig og Katja - sov sødt smukke dreng :rip:

Åh for pokker da Catika.
Jeg :ked: med dig og sender dig et :trøste: