Mit nye Petfun træ!

Så kom mit nye træ, det blev samlet i morges… :slight_smile: Jeg bestilte jo forkert på zooplus.com, men jeg kunne ikke annullere den, og valgte så at beholde den! :slight_smile:
YAAAY!! Desværre er jeg ikke hjemme ved Akira i weekenden, jeg skal til TICA udstilling, så det bliver min veninde og ikke jeg, der får at se først, hvor glad hun bliver for det! :slight_smile:

Men her er hun. Lettere betuttet over det nye træ… Men hun strakte da sig med det samme, og hvæsede kløer! :hjerte::hjerte:

Den sorte boks/kiste der står under træet er min kattebakkeskjuler. Den har jeg nu i et år brugt, og den fungere bare så godt, og man undgår grus på gulvet! :slight_smile:

Tillykke med det. Hovedsagen er, at Akira ved, hvad det skal bruges til - og det ser sådan ud… :slight_smile:

Ser hyggeligt ud :slight_smile: Og rigtig fint!
Er også glad for mit nye!

Det er også det Petfun træ vi har, og både vi og kattene er rigtig glade for det :thumbup:

Hvor ser det fint ud.

Smart med sådan en kattebakkeskjuler. Måske man skulle overveje sådan en :gruble:

Tillykke med træet!! Den er flot! Petfun træer er bare så pæne.

Kære missere, tillykke med det fine træ, det skal I nok blive glade for :slight_smile: