Mit pink skørt er gået til de evige stofmarker

idag er det en meget meget sørgelig dag, for mit pink skørt er rejst videre til de evige stofmarker.
ved en fejl har jeg fået det lagt ude i vores skur i en pose, idag da så så var derude for at finde noget fik jeg øje på det derude, vi har så besøg af tonyas lillesøster i denne week og hun skulle da ha et billigt grin, så jeg skulle naturligvis trække det pink skørt på, da jeg fik det på så vi der var store huller i det og ved nærmere eftersyn er det mus der har fået sig en bid el 2.:argh::argh:
nu ligger skørtet i skraldespanden.
snøft vræle hyle pive tude, flæbe :ked::ked::ked::ked::ked::græde::græde::græde::græde:

[quote=Johnny;296700]idag er det en meget meget sørgelig dag, for mit pink skørt er rejst videre til de evige stofmarker.
ved en fejl har jeg fået det lagt ude i vores skur i en pose, idag da så så var derude for at finde noget fik jeg øje på det derude, vi har så besøg af tonyas lillesøster i denne week og hun skulle da ha et billigt grin, så jeg skulle naturligvis trække det pink skørt på, da jeg fik det på så vi der var store huller i det og ved nærmere eftersyn er det mus der har fået sig en bid el 2.:argh::argh:
nu ligger skørtet i skraldespanden.
snøft vræle hyle pive tude, flæbe :ked::ked::ked::ked::ked::græde::græde::græde::græde:[/quote]

Johnny - jeg er sikker på, at en af de kyndige udi syning gerne fabrikerer et nyt pink skørt til dig.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Johnny uden sit skørt er jo som en fisk uden vand.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Stakkels Johnny, hele dit image er væk når nu skørtet er spist af mus :høhø:

Der er nu noget om det der med mus og mænd :tihi:

Åhhh Johnny det var ærgeligt. Hvis ikke jeg havde givet min symaskine til Brita, så havde jeg lavet et nyt til dig.

Men måske jeg kan hitte på noget :høhø: Hvad størrelse??

Måske Brita skulle sy et nyt Johnny-skørt…i lyseblå :tihi:

Ha ha, ja det ville ogsåv passe til parykken. :høhø:

Eller en kilt, ka’ske :slight_smile:

For et par år siden var der den flotteste moderne ballet med 12 muskuløse herrer i knælange kilte og knæbeskyttere: Celtic bootcamp minus boots :thumbup: Det var et flot syn :thumbup: