Mit sidste kuld

Kameraet har ligget stille de sidste tre uger så i går blev killingerne jaget ud i løbegården for første gang og kameraet kom med :slight_smile:

O’Malley og Ossia

O’Malley, Ossia og Orson

igen

Orson som er den eneste jeg har afsat, det er til gengæld til alletiders hjem. Resten bliver såmænd nok hjemme som kastrater, medmindre jeg får lyst til at sende Orlando til Tyskland som avlskat, men det tror jeg ikke.

Orlando (Lillebror)

Orlando

Ih, hvor er de søde og kære… Dejligt at se billeder af dem.
Hvad hedder de forskellige farver de har? :slight_smile:

Tak :slight_smile: O’Mally er sorrel, Orson er vildtfarvet og Ossia og Orlando er sorrelsølv.

Hvor er det dejlige billeder og katten er bare skønne. Jeg gad vide hvad det er du står og lokker med så de kigger op af.

En ting er helt sikker…det smagte ikke godt -høhø

Hvor ser de dog søde ud -savle -savle

[/quote]

Hvor er det bare et perfekt billede :smiley: :smiley: :smiley:

Hej Vibeke

Hvor er det skønne billeder -forelsket -love -forelsket
Jeg undre mig dog lidt over topic “Mit sidste kuld” -what
Hvad betyder det?
Håber da at det blot er billeder af dit sidste kuld og at man ikke skal lægge mere i det.
For jeg synes du laver nogle helt fantastiske mislinger -love

-wow … Hvor ser de dejlige ud -forelsket

Nope det er ikke kun det seneste men også det sidste :slight_smile: Jeg gider ikke mere, 13 år med opdræt var åbenbart nok til mig og da min førstfødte lige er død var det et fint tidspunkt at slutte på. Der er flere årsager til at jeg stopper nu, det har de sidste par år været en kamp op ad bakke med opdrættet, mit eget helbred er gået ned ad bakke, det duer ikke med små killinger når man er tvunget i dialyse 3 gange om ugen og er alene om kattene. Jeg afviser ikke at lysten kan komme tilbage om nogle år og jeg er da også så heldig at andre opdrættere arbejder videre med “mine” linjer, så jeg vil kunne få dem tilbage, hvis lysten skulle melde sig. Lige nu bliver de fertile katte jeg har neutraliseret og så skal jeg bare hygge mig med mine kastrater og måske jeg så får lyst til at dukke op på udstillinger igen.

Hvor er de bare uforskammet nuttede -love

Hvornår inviterer du til killingenus ?? -engel

Vibeke, - du har min dybeste respekt -kramer
Jeg har altid synes du har været tro mod dit opdræt, og så er jeg vild med dine kombinationer -love
Når helbredet ikke kan følge med må man træffe andre beslutninger.
Så mit allerbedste og største… God bedring til dig -blomst

Ihh, hvor er de skønne Vibeke, som alle dine misser jo er -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket
Trist med dit helbred og klart du ikke pt har overskud til også at opdrætte -kramer

Nååååårh hvor er de bare SÅÅÅ dejlige at se på -forelsket

Respekt for din beslutning…
Det gør mig ondt I har været nogle slemme ting igennem.
Men dine mislinger er som altid lige til at spise…
Havde nu håbet på NÅR jeg engang blev gammel, jeg skulle have en sortsølv Timbavati-mus at blive hærget af. -forelsket
Men IGEN…respekt for din beslutning
Brita

Enig -thumbs -lovelove -lovelove

Hvor er de bare allerkærest, Vibeke. Somalikillinger er lige til chokoldeæsken - altså udenpå -love