Mit VISA-kort er misbrugt eller nowet

Netop hjemvendt fra volleykamp kan jeg se, at nogen virkelig har arbejdet hårdt for at beskytte mig og mine økonomiske interesser :slight_smile:

Men de kunne nu godt bruge en korrekturlæser, før de sender mails ud :cool:

Kære bruger :

Det er blevet gjort opmærksomme på, at dit VISA / MasterCard skal BESKYTTELSE
som en del af vores fortsatte forpligtelse til at beskytte dit kort og reducere svindel.

Hvis du kunne tage 3-5 minutter af din online oplevelse og muliggّre beskyttelse af dit kort

Når du starter beskytter dit kort, vil du ikke opleve fremtidige problemer med online-tjenesten.

For at begynde at beskytte dit kreditkort skal du klikke på nedenstående link:

Aktiverbeskyttelse

Vigtigt: Kunne aktivering vil resultere i suspension af dit kort
Beskyttelse af service-kort.
international sikkerhed

Og næste mail - oven i købet med “hjertelig hilsen” :høhø:

Kære kunde ;
Efter kontrol af en transaktion server (Visa & Master Card),identificerede vi følgende problem ;
dine kontooplysninger, er blevet anvendt af en tredjemand,denne person har brugt dit kort for ordrer over 5000 kr
at annullere disse transaktioner, skal du udfylde nedenstående formular , Eller disse indkøb vil blive betragtet som gyldige og vil blive debiteret din konto

Klik her for at udfylde formularen til verifikation

Klik her for at udfylde formularen til verifikation
Nb :
I tilfælde af manglende svar i en periode på 24 timer, Betalingen foretages på din konto, og ingen reklamationer modtages.
Alle oplysninger skal være helt korrekte
16.05.2012 / 11:30
hjerteligt
Nets.Eu
Bekæmpelse af Svig tjeneste.

:tihi: Dem har jeg også fået idag…

Nordea strækker sg virkelig for at beskytte dedanske VISA og Mastercards. Især når man tænker på at jeg er kunde hos Alm. Brand Bank og IKKE Nordea :tihi:

Pyihhj, godt de hjælper. :cool2:

Det er vel Hampus, der har prøvet at bestille en vandpibe … :venter:

Svig Tjeneste…he he, kan man pudse dem på SVIGermor ?

Åh Gud - du har nok ret :uha:

Postvæsenet har forsøgt at aflevere en pakke i dag - godt nok til Simon står der

• og afsenderen er Faraos Cigarer. Tror du, det er Hampus’ vandpibe :?

Hey, sådan en har jeg også fået - Mon mine katte også har bestilt en vandpibe :?

Hvordan er det nu - du har da også sådan en flippet nordjyde, ikk? :?

Jeg vil faktisk gerne ha en vandpibe… :høhø: Hvorfor har jeg ikke fået nogen af dem!

Sådan en kommer jævnligt i min mailboks :slight_smile: flink service fra nogen som ikke er min bank hehe, men ja de tjner jo på det, der er jo folk der hopper i med begge ben :frowning:

Jow da… Men bestemt ikke så flippet at jeg bestiller en vandpibe uden at kunne huske det :?

Til gengæld er jeg jo også indehaver af en krøllet-hippie-afganerpels - Bare i bruntabby… Kunne godt have ham mistænkt for at han måske kunne finde invistere i et sådan rygeinstrument til 5 kilo!

Jeg tror godt man kan bestille vandpiben, uden at være i besiddelse af mailen … medmindre der var en rabatkode et sted :gruble:

Kan jeg ikke bare videresende den mail, der er sendt til mig :?

:lol:

Tak for aftenens grin