MitsuCats the Gang 9 weeks

Heeey

Dagen går og tide flyver af sted. vores killinger er allerede 9 uger gamle.
og de bliver mere og mere frække.

Her er lille udpluk af fællesbillederne vi fik denne gang. på hjemmesiden er der flere billeder af dem alle :slight_smile:

[LEFT][/LEFT]

Flere smukke postkortbilleder af de dejlige killinger :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det var lige det jeg tænkte! “Kattekillinger I Kurv” er et klassisk postkortmotiv!

Og med god grund: De er jo herresøde!!

Skønne billeder - foruden “postkortvirkningen”, så er kurven jo også god til at holde en lille smule styr på dem. :smiley:
Og lille Luna ser efterhånden ud til at være kommet helt godt med også. :ok:

p.s. Linket i din signatur virker ikke. Det skal være www.mitsucats.dk

Hvor er de bare dejlige :love2:

Uha - et af de der postkort billeder - flot, flot - lige til at spise ( jeg mener - er der ikke en æske chokolade inde bag ved :gruble::lol:)

Hvor er de bare skønne… Jeg kom vidst til at blive en lille bitte smule forelsket i Luna. UPS! Hun er da bare for kær…:hjerte:

Nårhhh hvor er de kære og så kan de altså ikke løbe fra hvem deres farmand er :smiley:

Skægt at se hvor godt han slår igennem hos sine afkom :slight_smile:

Hun er bare sä dejlig. sä vi beholder hende og ser hvordan hun udvikler sig. hun ser meget bedre og södere ud i virkeligheden :høhø:

Häber pä nye billeder i morgen :slight_smile:

Hvor er de skønne :wehuu:

Hvem er den på det første billede, den til venstre. For den har lige taget mit:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:.

:iloveyou::iloveyou:Det er sjældent jeg virkelig falder for en kat ved “første blik” men jeg er solgt

Hej

Hun hedder Jessi.:slight_smile:

Hvor er de dejlige allesammen. Godt, at jeg ikke er opdrætter (endnu) for jeg havde beholdt dem allesammen. :hjerte:
Hvad hedder charmetroldene?

[QUOTE=Maibrit;742887]Hvor er de dejlige allesammen. Godt, at jeg ikke er opdrætter (endnu) for jeg havde beholdt dem allesammen. :hjerte:
Hvad hedder charmetroldene?[/QUOTE]

Det er min kärestes förste kuld og det var hvad hun sagde efter 4 uger kan vi ikke bare beholde
dem alle… Jeg mätte meget hurtigt fortälle at det kan vi ikke. men hun fik da lov til at beholde
lille Luna :slight_smile: