MitsuCats Trueblood 6 uger

Heeeey

Jeg må nok sige tiden flyver af sted, de kære små er allerede blevet 6 uger gamle. De har virkelig krudt i røven, bare de høre vores stemme på vej ind til dem, så sidder de i vores ben og kravler op ad os. Jeg har helt glemt hvor meget sådan små killinger kan rode og alt de rengøring efter dem puha :D:D

MitsuCats Jessi

MitsuCats Tara

MitsuCats Sookie

MitsuCats Debbie

MitsuCats Luna

MitsuCats Sam

MitsuCats Jason

:wehuu::wehuu: Årh nej altså hvor bli’r de bare smukkere og dejligere for hver gang :wehuu::wehuu:

Nååå lille Luna … håber det stadifvæk går fremad med hende ! … det ser sådan ud !?

Jeg er da helt væk i hende Debbie :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Kattetøsen-too;723202]

Nååå lille Luna … håber det stadifvæk går fremad med hende ! … det ser sådan ud !?[/QUOTE]

Det går den rigtige vej med hende. hun ar bare meget langsom i udvikling men vi er da over 520g nu og de andre ligger på lidt under 800g

Århh hvor er de kære, og lille Luna er da godt på vej til at indhente sine søskende :-)…Debbie har utrolig meget lighed med Jenny og Hal som jeg har gående herhjemme, hun kan vist ikke løbe fra sit slægtskab med deres fælles farmand :tihi:

Hver gang jeg ser alle de her skønne killingebilleder tænker jeg lige om jeg måske skulle prøve en killing en dag i stedet for en voksen kat.

SUUUUK, hvor er de dejlige :smelter:

Dejlige killingebilleder - de er blevet pænt store efterhånden og nok også fulde af ballade. :slight_smile:
Og godt at se, at den lille Luna hænger på. Sikken en fighter, hun har været. :kryds:

Tænkte godt at der måske var noget med Luna, hun ser lidt mindre og spinkel ud i forhold til de andre.

Hvis der har været en tråd herinde om hvad hun har været igennem, har jeg misset den… Har hun måske været syg?

Øj hvor er de dejlige allesammen:hjerte:
Og dejligt at det går godt med den lille :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;723247]Tænkte godt at der måske var noget med Luna, hun ser lidt mindre og spinkel ud i forhold til de andre.

Hvis der har været en tråd herinde om hvad hun har været igennem, har jeg misset den… Har hun måske været syg?[/QUOTE]

Der har været en tråd omkring kuldet, vi var så uheldige at få navle betændelse. men nået at redde den på stregen.
men Luna kom til verden med kun vægt på 74g og hun hade navle betændelse og ydermere hade hun efter 4 dage en
dybt sår på hendes bagben. og efter nogle dage igen har en af de andre lavede en stort rift på hendes hage

Hun har været igennem en del med antibiotika og frem og tilbage mellem dyrlæge og os.
Det har heldigvis resulteret i at hun her til aften har rundet 550g og begyndt at lege med de
andre.

Hvor er de dejlige! Og Sam… uhh sådan en lækker lille rød en… med det mest bedårende udtryk i ansigtet!

Åhhhhhhhhhhhhhh :smelter:

Sookie stjæler mit hjerte fuldstændig!!! :hjerte:

Hvor er de fine og Luna er da, selvom hun adskiller sig en smule, ALDELES BEDÅRENDE.
Godt at læse I er kommet igennem alt det slemme

Hvor er de alle skønne:D

Men hende Luna … Ja hun springer lige i mine øjne:hjerte: hvor er hun bare hjerteknuser-nusser-sød:wehuu:

Hej

Jeg har lige 2 bonus billeder til jer. Det er sookie som kigger på kamera sammen med Glory. man kan vist roligt sige mor og datter :wink:

Århh for sørens dag hvor det billede bare godt hvor Glory og Luna kigger hen på fotografen, hun er da en lille smuksak :hjerte:

Og hvad angår hendes størrelse på nuværende tidspunkt så skal hun nok komme efter det i hendes helt eget tempo…hun er en sej tøs :inlove:

Er helt vild med MitsuCats Luna… Hun ligner en rigtig spirrevip!

Hvor er det dog bare et dejligt mor-med-børn:hjerte: billede. :ok:

Hold da op… sikke en velkomst at få af verden. Så er det da rigtig sejt at hun er kommet efter det. Mon ikke også hun har en god livsvilje kombineret med den gode pleje som hun også har fået.

Der er jo også ordsproget “hellere lille og vågen…” :wink: