Mmm Bacon

Jeg skal lige tjekke… Er jeg (og misserne) den eneste der er blevet afhængig af baconost?!

Onde svenskere!

Og det allerværste var at jeg havde en tube i køleskabet - TRO’DE JEG - for den var så tom at der ikke engang var nok til en kiks… :venter:

Ja … eller, jeg er i hvert fald ikke - anede ikke det det fandtes, og hvis jeg skal være helt ærlig, så føler jeg vist ikke trang til prøve det :tihi:

Er svenskerne ikke generelt vilde med at komme mærkelige ting på tube?

De har også Kalles Kaviar - og der er sikkert flere… :slight_smile:

DEN må jeg prøve… jeg ELSKER bacon!!

og mht mærkelige ting på tube… intet slår Bonstongurkere… se DET er pickles dr vil frem i verden

Tjekkede lige op på den, og der er faktisk kun 6% bacon i selve tuben :høhø:
Derudover er der druesukker i den hmm øv :frowning:

Hmmmm må gå under kategorien “anderledes madvaner” :wink: Har aldrig set den, og har heller ikke umiddelbart lyst til at have fornøjelsen :slight_smile:

Jeg har aldrig set den der, og jeg vil være ærlig og sige, at den ville ryge ned i min indkøbskurv hurtigere end lynet, hvis jeg fandt den. Smagte en baconost i Belgien en gang, og i guder den var lækker.

Den kan fås i Føtex/Bilka og den smager HIMMELSK! Den er ganske sikkert hamrende usund men… det gør ikke noget fordi den smager så godt :wink: Det er bedre end slik! (og kattene elsker den osse så den er perfekt at gemme medicin i :wink: )

Man skal som regel lede lidt efter den i Føtex, for jeg er vist ikke den eneste baconfanatiker… Bacon-varianten er altid udsolgt først :slight_smile: Men den er GUF!

Bacon og ost! I’d do it! :savle:

Det er så intet imod den mængde af varianter, de har på tube i svenske supermarkeder :tihi:

Jeg mener for øvrigt også, jeg har set baconost i Netto, men det passer jo også med, at det er Dansk Supermarked, der har fået dem hjem :slight_smile:

Det er rigtigt nok at svenskerne lader til at ha’ en tube-fetish L Hold op der er mange sjove ting i svenske supermarkeder.

Heldigvis eksporterer de så nogle af de bedste. Som den her baconost (Kalles Kaviar skal man desværre være heldig for at finde men der er lignende produkter der er ok. Glyngøre har forresten lavet en tunguf på tube der osse er rigtig god!)

Vi har været i Bilka i dag, og så skulle jeg selvfølgelig have sådan en tube med hjem, men ikke om jeg kunne finde det :frowning: Det kunne manden heldigvis :smiley:

Trekkie de har dem til 10 kr stk. i Føtex i frederiks allé :thumbup:

Wee! købte to i Bilka i går, der var de godt nok på tilbud men det var noget med 5 for 60… og Manden jamrede RIGELIGT over at jeg købte sølle TO. Men jeg må sende ham i føtex i morgen og hamstre så L