MOAR! her er koldt!

Artos går vist og småfryser i vores meget kolde lejlighed :tihi: Da vi var på vej i seng undrede jeg mig godt nok over hvor han var, men jeg fandt ham da til sidst :høhø:

Han er vist ikke helt tilfreds med rumtemperaturen :tihi:

Forleden dag lå de sådan…selvfølgelig med en varm hvedekernepude over sig :smiley: Det er hårdt at være siam om vinteren :klapper:

Nårh!

Vores ligger mest på akvarielampen mens det er koldt, eller på Andreas værelse hvor der er en knaldvarm radiator de kan kline sig op ad :slight_smile:

Skønt, som han lige titter ud under dynen. Ja, det må være drøjt for dem, der ikke har så tyk pels. :slight_smile:

:slight_smile: hvor er det bare SÅ typisk :tihi: Her bliver der også puttet igennnem langt nede under dynen :slight_smile:

Hej

Hvor det bare et godt billede. han prøver at fortælle du skal skrue op for varmen. eller noget i den stil hehe :slight_smile:

Da jeg skulle rede seng i går morges var den ene dyne også ret tung. Det var Fanny, der var gået i seng igen - dén kulde var ikke værd at stå op for!!

Nååååhh, små misserne. Svært med den kulde, når man ikke har varm pels at gemme sig i.

Yay… Billeder af Artos og resten af banden :wehuu:

Du er altså for nærig med de billeder… :venter: Jeg vil gerne se maaaaaange flere… :tihi:

Nårh, skønne billeder :love2:

:smiley: Søde Artos. :hjerte:

Og hold da op, hvor er han blevet mørk!

Han ligner èn der ligger og prutter i din dyne, fnis

Ja, de er ikke serlig begejstrede for temperaturen lige p.t. :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;785695]Nårh!

Vores ligger mest på akvarielampen mens det er koldt, eller på Andreas værelse hvor der er en knaldvarm radiator de kan kline sig op ad :)[/QUOTE]

Vores ligger også på radiatorerne…selv om de ikke er så varme :thumbdown:

Det er også bare SÅ hyggeligt :inlove:

[QUOTE=MitsuCats;785745]Hej

Hvor det bare et godt billede. han prøver at fortælle du skal skrue op for varmen. eller noget i den stil hehe :)[/QUOTE]

:tihi: samtlige radiatorer står på 4-5, men de bliver ikke særligt varme :frowning: og da lejligheden består af 3 ydervægge + at vi er øverst oppe, ja så er her altså bare sk**e koldt :frowning: …vi har nu bestilt en radiator på hjul, som vi kan trille rundt med efter behov :tihi:

Artos hilser og siger at Fanny er en meget klog dame :smiley:

ja, mon ikke :slight_smile: de er heldigvis selv i stand til at komme under dynerne :smiley:

[QUOTE=Maria-Amalie;785939]Yay… Billeder af Artos og resten af banden :wehuu:

Du er altså for nærig med de billeder… :venter: Jeg vil gerne se maaaaaange flere… :tihi:[/QUOTE]

åndskyld :ups: men når de ligger under dyner og tæpper, så er det lidt svært :klapper: Men en lille valentins-mis har snart fødselsdag, så der kommer snart flere :smiley:

tak :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;785954]:smiley: Søde Artos. :hjerte:

Og hold da op, hvor er han blevet mørk![/QUOTE]

Ja, han er så :smiley: men det er også længe siden du så ham sidst :stuck_out_tongue:

:uha: så er det godt at det er kærestens dyne :lol: men det skulle ikke undre mig…Artos kan nemlig godt finde på at lave et “snigangreb” for så at skynde sig at gå :tihi:

Hvor er det sødt! Godt at ligge og få varmen…:wehuu:

Så må du jo invitere! :smiley:

Stakkars!! :smiley: Har han ikke egen varmepumpe på soverommet? Får han puste under dynen:høhø: