Mobil

Der er ikke mange der kender til den nøgleviser, men den virker upåklageligt.
Min bank ville også have mig over på den app det kommer så ikke til at ske!!!

1 Synes om

Den lille dims, der ligner en key hanger`? Elsker den - har en til mig selv og en til JYRAK og har været rigtigt glad for dem i mange år. Og jeg har lige fået en til Claus også, og jeg måtte da lede lidt efter den, for at kunne finde den og få bestilt på NETS hjemmeside! Den er alt for under-reklameret :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Jeg har lige forsøgt at oprette et abonnement, men kunne ikke betale, da jeg jo ikke kunne godkende noget og de sender ikke med et girokort.
Har også forsøgt at komme i forbindelse med banken, men der er 15-20 minutters ventetid.
Jeg er godtnok skuffet over dem, hvis det hele kunne være klaret med en nøglefinder - så tror jeg sgu jeg skifter bank, for det er da dårlig service. :knotten:

Måske kan du starte med at gå i fx Netto og købe en startpakke - så er du i hvert fald i gang, og kan betale online hvis behovet er der. Og så kan du senere købe et billigere abonnement hvis du har behov for det. :slight_smile:

1 Synes om

yeps den lille dims og yeps den er så nem at bruge og selvom stort brug i mange år, så intet tegn på at batteri er ved at løbe ud. Håber de bliver ved med at have den.

Hvorfor insisterer du på at betale med girokort.
Det er en teknologi som er fra forrige årtusinde og som typisk koster min. 49 kr at bruge.

Jeg ved godt ændringer er svære, men lige her sparer man seriøst mange penge ved at bruge de nye betalingsteknoligier.

At skifte bank bliver girokort ikke nemmere af eller billigere for dens sags skyld.

Jeg vil gerne bruge det nye - men det kan jeg jo ikke, da jeg ikke har en mobiltelefon.
Det får jeg så i næste uge, men jeg skal jo også have et simkort - men det må jeg så i en butik og købe.

Det gør jeg ikke lige pt (dernede er Telia som jeg var skiftet til fra TDC dog helt håbløst), men især ude ved hesten i Beder området er der dårlig dækning. Men det er for alle selskaber, har jeg indtryk af.

Er det ikke temmelig kuperet terræn nede ved hesten?
Kuperet terræn skaber huller for mobil.

Men skal du ikke også koncentrere dig om hesti og ikke være på mobilen ;-p

1 Synes om

Jeg har nu været i kontakt med banken og fik at vide, at nøglefinderen vil udgå i løbet af året og derfor reklamerer de ikke så meget for den.
Så jeg vil erhverve mig et taletidskort i første omgang og så evt. oprette et abonnement senere.
Er det kun i Netto at de kan købes ?

I kiosker og på tankstationer tænker jeg også at de kan købes

1 Synes om

De burde da virkeligt opdatere sig - der kommer en anden løsning, fordi borgere ikke skal tvinges til at være digitale: Sådan ser MitID ud

(Fandt det her ved en hurtig googling, så ved ikke meget om det)

5 Synes om

Dette er den nye af den kodeviser jeg har.
Jeg kommer ikke til at få en kodeviser app det holder min sølvpapirshat ganske enkelt ikke til.

Men en fysisk id viser, det magter jeg :wink:

Og ja selvfølgelig vil de ikke tvinge folk til at have en smartphone, det ville da også være lige skrapt nok

1 Synes om

Hvor får man fat i den - jeg synes det lader til, at den nye er undervejs og vil kommer i løbet af året ?

Haha, mens jeg muger kan jeg nok godt lige klare også at fokusere på telefonen :p:

Og det er det, men stalden er på toppen af en bakke, så, ja jo… :smil:

Men jeg kan jo stadig ikke handle på nettet :face_with_thermometer:

Den nye type er gratis, men jeg har ikke lige styr på, hvornår de udkommer.

Er det ikke kun ting over 450 kr?

Jeg kan ikke huske hvordan man logger ud - jeg var bare herinde for at give en besked til Eva, men hun svarer ikke…jeg vil uuuuud, …lukker jeg bare siden ned?
Det gør jeg så…

Jeg skulle ved at bestille et abonnement til 59 kr., det er så selvfølgelig mere personfølsomt, men ikke dyrt :smil: