Mobilos

Jeg ved ikke, hvad modellen hedder, der står bare Nokia, men nogle år har den på bagen, for det er ret lang tid siden jeg købte den - af en her på KG, men kan ikke huske hvem.
Men måske den nye model er en mulighed - jeg vil nok opsøge en forretning og se de forskellige muligheder, samt plage dem med diverse spørgsmål :sweat_smile:

Hvis du skal have noget helt enkelt, skal du måske kigge på Doro. De har nogle meget enkle telefoner, som er lavet til seniorer. Man bliver vist betragtet som senior, når man er 55, så jeg håber ikke, jeg fornæmer dig ved at henvise til dem :wink: Men hvis man er helt ny i forhold til mobiltelefoner, er det måske et udmærket sted at starte.

2 Synes om

En helt basal smartphone er rar at have. Bla fordi du så kan have mobilepay, rejseplanen og Google maps (GPS) og det er altså handy. Det er det min mor bruger sin til.
Du finder ud af hvilket net der dækker bedst hvor du bor og så et selskab der kører på det net. Hvem der bruger hvad kan google hjælpe med.
Ifht tlf, så er et cover og /eller skærm film godt givet ud. Revnet skærm er træls.
Kan du leve med at kineserne holder øje med dig, så er Huawei virkelig meget tlf for pengene.
Og især de lidt ældre modeller kan du få for en slik nu til black friday.

4 Synes om

Mange tak for linket - jeg tror helt klart det er her, jeg skal erhverve min nye mobil, vil prøve at ringe til dem og blive vejledt :grin:
Og nej, du fornærmer mig ikke - jeg blev pensionist for 3 år siden :blegne:

1 Synes om

Jeg tænker også, det kan være et godt sted at få noget reel vejledning. Jeg vil antage, at det ikke smarte unge fyre på komission, der bare vil sælge dig den dyreste model. Men folk, der faktisk kan finde ud af at lytte til, hvad dine behov er.

2 Synes om