Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

I Nyhedsgruppen Katte, fortæller en mandsperson, der har flere katte, at alle hans katte, med undtagen af én, har lært ikke at hoppe op på bordene, når først de har fået tilstrækkeligt mange på hovedet.

Men den sidste kan altså ikke lære det - uanset hvor mange tæsk den får!

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Føj for pokker for en mentalitet, siger jeg bare.

:lynogtorden::lynogtorden::lynogtorden:

han er ikke klogere…

Du og andre har forhåbentlig svaret ham?
Har du et link?

[quote=Mega;299573]Du og andre har forhåbentlig svaret ham?
Har du et link?[/quote]

Han har skam fået svar på tiltale - bl.a. af Alice!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Gud fader en kvaptorsk, han skulle have nogle baaaaank :mad:

:?

Var det ikke bedre at tage det op på det rette forum ??

Det hjælper lissom ikke så meget at sidde her og hidse sig op over det.

:slight_smile:

Det har vi også gjort, men hvis Eva ikke havde skrevet det, så havde jeg ikke set det. :slight_smile:

:inlove::inlove:

Okæi… men så håber jeg da, at han har fået med den nihalede…:muhaha: hvis du els kan skrue bisserne på, Denise.

:fin:

Okæi… men så håber jeg da, at han har fået med den nihalede…:muhaha: hvis du els kan skrue bisserne på, Denise.

:fin:[/quote]

Nu er Denise en lille bly viol, der ike ville kunne skræmme en mus… men mon ikke at hun vil kunne få sagt nogle borgerlige ord alligevel… tak til jer to Eva og Denise…

:inlove::inlove:

Ja, Denise er meget-meget blid og forsigtig - så jeg sætter min lid til f.eks. Alice… blot ikke her - men på det rette forum

:fløjte::fløjte::fløjte:

Tak Eva, det var godt at du fik gjort opmærksom på det så andre der også er medlem der, kunne reagere.:slight_smile:

:inlove:

Jeg hører så til dem, der ikke synes at man skal slæbe indlæg fra det ene forum til det andet - lissom vi heller ikke ligefrem bliver anbefalet at slæbe tråde herfra til andre fora.

:sorry:

Jeg hører så til dem, der ikke synes at man skal slæbe indlæg fra det ene forum til det andet - lissom vi heller ikke ligefrem bliver anbefalet at slæbe tråde herfra til andre fora.

:sorry:[/quote]

Jeg syntes at der er forskel på hvad der sker på et andet forum. Jeg har selv startet et indlæg herinde pga et råd der blev givet på et andet forum, ikke fordi at jeg var i tvivl om at mit svar var rigtig men for at oplyse vores mange brugere om at det helt sikkert var en forkert måde at gøre tingene på.

Jeg er overbevist om at Evas indlæg var ment på samme måde og for at sørge for at kompetente katteejere kunne tale denne person til fornuft :slight_smile:

[quote=birtheras;299660]Jeg syntes at der er forskel på hvad der sker på et andet forum. Jeg har selv startet et indlæg herinde pga et råd der blev givet på et andet forum, ikke fordi at jeg var i tvivl om at mit svar var rigtig men for at oplyse vores mange brugere om at det helt sikkert var en forkert måde at gøre tingene på.

Jeg er overbevist om at Evas indlæg var ment på samme måde og for at sørge for at kompetente katteejere kunne tale denne person til fornuft :)[/quote]

:ok:

Sikkert - men det strider nu direkte imod nr. 8 i de nye retningslinjer, som du selv har været med til at lave og hvis de retningslinjer ikke skal overholdes- så bliver det ret svært at finde ud af det.

:sorry:

Mon ikke sådan en person bare er typen, der sidder og griner over, at et par madammer skælder ham ud…

:s:S

Sikkert… han virker ikke helt velfungerende - og så må jeg vist hellere holde mund - for els får jeg sikkert en advarsel…

-what

Tante T, det er ikke dårlig omtale af det forum og personen er ikke genkendelig, derfor mener jeg ikke at det er mod vores regler, ellers havde jeg jo nok reageret på det, tror du ikke? :slight_smile:

:inlove:

Jow, måske… jeg tror bare, at vi læser nr. 8 forskelligt… og så har jeg ikke mere at sige, for jeg vil ikke ud i kulden…

:blaafrossen:

Jow, måske… jeg tror bare, at vi læser nr. 8 forskelligt… og så har jeg ikke mere at sige, for jeg vil ikke ud i kulden…

:blaafrossen:[/quote]

Dårlig omtale af brugere på andre fora, tja den kunne måske gælde, men når personen direkte mishandler sine katte, ja så smutter den regel altså :slight_smile:

[quote=Mega;299573]Du og andre har forhåbentlig svaret ham?
Har du et link?[/quote]

Ja, både jeg og andre - men jeg tror desværre det preller af på ham!

:s:S:S:S