Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Der er skam også mænd, der giver ham tørt på!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=birtheras;299660]Jeg syntes at der er forskel på hvad der sker på et andet forum. Jeg har selv startet et indlæg herinde pga et råd der blev givet på et andet forum, ikke fordi at jeg var i tvivl om at mit svar var rigtig men for at oplyse vores mange brugere om at det helt sikkert var en forkert måde at gøre tingene på.

Jeg er overbevist om at Evas indlæg var ment på samme måde og for at sørge for at kompetente katteejere kunne tale denne person til fornuft :)[/quote]
Jer er da også glad for, at Eva gjorde opmærksom på det, og som gammel bruger derinde har jeg også skrevet et indlæg til trådstarteren.
At det bare ikke er vist endnu, forstår jeg så ikke, for det er langt over en time siden, jeg skrev det, og beskeden jeg fik var, at det skulle blive vist i løbet af 5 min.

[quote=Eva;299585]Han har skam fået svar på tiltale - bl.a. af Alice!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Tak Eva :slight_smile:
Sjældent har jeg dog mødt størrer tåbe, og jeg går direkte op i det røde felt, når store ‘stærke’ mænd, påstår at eneste rigtige opdragelsesmetode er at give katten et drag over nakken :frowning:

Og hvad angår, at trække tråde fra andre forum …Episoden som det debateres i, er ikke et ‘forum’ men en nyhedsgruppe …Hvor alle har adgang, så jeg mener ikke der er nogen regler overtrådt ved at bringe det herinde ?

[quote=Mega;299715]Jer er da også glad for, at Eva gjorde opmærksom på det, og som gammel bruger derinde har jeg også skrevet et indlæg til trådstarteren.
At det bare ikke er vist endnu, forstår jeg så ikke, for det er langt over en time siden, jeg skrev det, og beskeden jeg fik var, at det skulle blive vist i løbet af 5 min.[/quote]

Hanne er du ikke kommet til at svare ham privat ?? …Jeg fik nemlig heller ikke mit første svar sendt til gruppen ?

Ja, Denise er meget-meget blid og forsigtig - så jeg sætter min lid til f.eks. Alice… blot ikke her - men på det rette forum

:fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Så så :smiley: …Jeg er osse for det meste ‘engleblid’ men dælme ikke overfor et fjols, som mener man opdrager katte med tørre tæsk :frowning:

Hææææhæhæhæhæhæhæ

http://www.thinkgeek.com/homeoffice/supplies/b640/zoom/

-engel-engel-engel

Jamen, det er du da… og det glæder mig da, at han har fået det glatte lag - for der er ingen tvivl om, at manden er underfrankeret.

:muhaha:

[quote=Sheer;299728]Hææææhæhæhæhæhæhæ

http://www.thinkgeek.com/homeoffice/supplies/b640/zoom/[/quote]

Hold da op, hvis den remote virker, og den ‘gale’ mand har sådan en, så vil han da forstuve en tommeltot på no time :smiley:

[quote=Therese;299729]-engel-engel-engel

Jamen, det er du da… og det glæder mig da, at han har fået det glatte lag - for der er ingen tvivl om, at manden er underfrankeret.

:muhaha:[/quote]

LOOOOOL …Underfrankeret :thumbup:

Jeg håber nu aldrig at blive så engleblid, at jeg kan sidde overhørigt når jeg læser at man mener det er iorden at knalde en kat et par på skrinet, når den eneste unode katten gør er at følge sine instinkter.

Hvis man absolut ikke vil have katten på bordet, så kunne man vel prøve at vænne den af med det, med andre metoder ? Jeg selv har ingen forbud mod at springe op på vores køkkenbord - Jeg tror jeg har vænnet mig til, altid lige at vaske bordpladen af inden brug :slight_smile:

[quote=Alice;299730]Hold da op, hvis den remote virker, og den ‘gale’ mand har sådan en, så vil han da forstuve en tommeltot på no time :D[/quote]Citerer fra beskrivelsen på pakken:

NO BATTERIES REQUIRED:
POWEREDE BY POSITIVE THINKING
Kunne muligvis godt blive en udfordring for omtalte mandsperson. -LOL

[quote=Alice;299717]Tak Eva :slight_smile:
Sjældent har jeg dog mødt størrer tåbe, og jeg går direkte op i det røde felt, når store ‘stærke’ mænd, påstår at eneste rigtige opdragelsesmetode er at give katten et drag over nakken :frowning:

Og hvad angår, at trække tråde fra andre forum …

Episoden som det debateres i, er ikke et ‘forum’ men en nyhedsgruppe …Hvor alle har adgang, så jeg mener ikke der er nogen regler overtrådt ved at bringe det herinde ?
[/quote]

:inlove::inlove:

Smider du lige et link - for jeg vil meget gerne ind og se, hvilke svar han har fået - i stedet for at sidde her og få en lille snas - så var det måske smartere at lade os få hele historien ved at droppe et link ??

:slight_smile:

[quote=Sheer;299733]Citerer fra beskrivelsen på pakken:
Kunne muligvis godt blive en udfordring for omtalte mandsperson. -LOL[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[quote=Sheer;299733]Citerer fra beskrivelsen på pakken:
Kunne muligvis godt blive en udfordring for omtalte mandsperson. -LOL[/quote]

Jeg ved ikke rigtig …Kan du se den ikke virker, så vil han da slå den til atomer, han mener jo at en førehan / chef næsten er forpligtet til at få tingene til at ske efter hans ønsker :slight_smile:

-kaisålæredet-kaisålæredet

Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice… et link, be’ om ???

:kryds:

Smider du lige et link - for jeg vil meget gerne ind og se, hvilke svar han har fået - i stedet for at sidde her og få en lille snas - så var det måske smartere at lade os få hele historien ved at droppe et link ??

:)[/quote]

Du må kunne læse tråden her ( Første indlæg )
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/newsreader/headers.php

Når jeg bruger nyhedsgrupper så gør jeg det via min mailprogram

[quote=Alice;299740]Du må kunne læse tråden her ( Første indlæg )
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/newsreader/headers.php

Når jeg bruger nyhedsgrupper så gør jeg det via min mailprogram[/quote]

:tak::tak::tak:

Via mail… det forstår jeg ikke en julenisse af… troede, det foregik via Nettet - lissom KG ?

:øhmm:

:inlove::inlove::inlove:

Har lige været inde og lure - og jeg kan ikke se den store, ophidsede debat ??

Et par indlæg er hvad jeg kan se - men det er måske fordi jeg ikke er logget på.

Jeg troede, at det et stort DRAMA der blev omtalt - men det ser det ikke ud til at være her fra min stol.

:inlove::inlove::inlove:

Via mail… det forstår jeg ikke en julenisse af… troede, det foregik via Nettet - lissom KG ?

:øhmm:[/quote]

Jeg læser nyhedsgrupper, præcis som jeg læser mail :slight_smile:
Nu ved jeg ikke hvilken mailprogram du bruger. Jeg bruger windows mail som er en del af windows vista - Og her går man op under funktioner, og så kommer der en menu som hedder nyhedsgrupper, og de fleste internet udbydere har adgang til et væld af nyhedsgrupper. Jeg bruger TDC, så jeg skriver bare i søgefeltet news.tele.dk og så vælter de frem - Der er nyhedsgrupper til alverdens ting :-). Inden jeg for mange år siden begyndte at besøge diverse fora, brugte jeg altid nyhedsgrupper til at debattere i :slight_smile:

Ved ikke om der er nogle der kan forklare fænomenet haha .
Men altså Therese du kan læse om nyhedsgrupper på Google, fandt et tilfældigt link her. usenet.dk: OSS for danske nyhedsgrupper

Måske andre kan forklare, der er masser herinde der læser Nyhedsgrupper, det er igennem dem, mange af os kender hinanden fra gammel tid, før der var noget der hed kattefora.
Du kan abbonere i hele verden på stort set alt der interesserer folk og det er gratis. Mange er medlem af kattegrupper i Sverige og Norge.
Den måde Alice viste dig på er noget helt specielt lavet af en tidligere kattedame, så man kunne se lidt om hinanden der færdes på gruppen og senere lavede hun så man kunne læse i Nyhedsgruppen også.
Jeg læser min via min mail som Alice gør, via TDC Nyhedsserveren news.tele.dk

Hmm, nej det er jeg vist ikke godt til. :frowning:
Rettelse - så lige Alice vist kunne :tihi:

Har lige været inde og lure - og jeg kan ikke se den store, ophidsede debat ??

Et par indlæg er hvad jeg kan se - men det er måske fordi jeg ikke er logget på.

Jeg troede, at det et stort DRAMA der blev omtalt - men det ser det ikke ud til at være her fra min stol.

:inlove::inlove::inlove:[/quote]

Jeg kan da se, at han har fået over 40 reaktioner på hans indlæg .-)