Mød Mille hittekat

Jeg synes da lige jeg vil præsentere min kæreste lille Mille.

Jeg skyder hende til at være 8-9 uger, hun kom til en bekendt af min da hun stadig havde blå øjne, og blev fundet på en sti og da hun ikke kunne beholde hende overtog jeg hende den 15.12 :wehuu:

Hun er rigtig kælen,vil helst ligge og sove på maven hele dagen og er ikke helt renlig,senest havde hun lagt en lille hilsen på spisebordet :argh:

Men ellers er hun yderst sød og medgørlig og er ved at blive gode venner med hunden

hvor er hun fin…
jeg ville stille en ekstra kattebakke op, det er unormalt at killinger i den alder er urenlige, endelig så kan hun også have en urinvejsinfektion

Hvor er hun sød og kær :inlove::inlove: skal hun ikke have en legekammerat :?

Begræns hendes område, f.eks til stuen og sørg for at hun har en kattekbakke i nærheden. Hvis hun har været udekat, skal hun først vænne sig til at bruge en kattebakke, kunne jeg tænke mig?

Var der dug på spisebordet?. Sørg for at kattebakken er det sted som er bedst at grave sine efteladenskaber i. Hold evt. øje med hende og vis hende bakken, når hun ser ud somom hun skal.

Forebyg hellere før det går galt. Der er mange herinde som kan hjælpe med urenlighdsproblemer - det bør være ligetil. Men så må du uddybe hvad det er, der går galt og hor stort problemet er evt. ‘En lille hilsen på spisebordet’ er ikke noget som bør ske. Det er ikke normalt.

:velkommen: til dig og din smukke hittemisling :wehuu:

Ej, hvor er hun kær :slight_smile:

Og ja, frem med en ekstra bakke :slight_smile:
Og evt. sørg for at sætte hende derhen når hun ligner en der skal tisse :stuck_out_tongue:

Nååårh, hvor er hun da dejlig :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Ja gør endelig som de andre skriver, prøv at få hende renlig hurtig. Og køb noget godt klumpende kattegrus hos dyrehandleren.

Tak for de gode råd,men i nat havde hun ikke lavet noget nogle steder andet end i bakken så vi begrænser hendes område om natten til gangen og toilettet fordi der har vi varme i gulvet :slight_smile:

Tager hende til dyrlægen i næste uge når hun er faldet mere til :slight_smile:

Måske :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er hun fin - tillykke med hende…

:flag:

Hvor er hun fin - tillykke med hende…

:flag:[/quote]
Tak :tak:

Hvor er hun er smuk tortie-mis.
Jeg er vild med de tortier og har også et par stykker selv.
Hilsen Lisbeth

:velkommen:

[quote=Coon Danica;310357]Hvor er hun er smuk tortie-mis.
Jeg er vild med de tortier og har også et par stykker selv.
Hilsen Lisbeth[/quote]
Er jeg også. Det er den 2. tortie jeg har :slight_smile:

Tak :tak:

ØV, vi er lige kommet hjem fra dyrlægen.

Mille fik halen i klemme i døren og det blødte,så hun har fået 2 sting i halen samt antobiotika til 4 dage nu :frowning:

Nu ligger hun stadig bedøvet og sover :’( Stakkels mille :(:S

Hvor er hun fin…
Jeg er helt vild med hendes ører. De ser “brændte” ud i kanten… Det ser ret specielt ud.
Og sikke et kært ansigt hun har.
Held og lykke med bakke-træningen, jeg håber at det går over i en fart. Det er ikke rart med efterladenskaber andre steder end de beregnede… :slight_smile:

[quote=Barky;310477]Hvor er hun fin…
Jeg er helt vild med hendes ører. De ser “brændte” ud i kanten… Det ser ret specielt ud.
Og sikke et kært ansigt hun har.
Held og lykke med bakke-træningen, jeg håber at det går over i en fart. Det er ikke rart med efterladenskaber andre steder end de beregnede… :)[/quote]
Ja, jeg tror også hele tiden de er beskidte hehe.

Tak skal du have. I nat har hun ikke lavet ulykker og dagen idag er gået fint med at gå i bakken når hun skulle lave noget :kryds:

nur hvor er hun dejlig tillykke med hende :wehuu:

nuiiiiii hvor er hun fin… og sikke en start på livet… dejligt du kunne få hende :slight_smile:

Det lyder som om problemet er ved at løse sig for jer med renligheden. Og god bedring med halen…

og tilsidst - :velkommen: til