Mød mine adoptiv "børn"

Jeg er adoptiv mor til nogle skønne skønne dyr:hjerte: som jeg syntes i lige skulle se.

Først orangutang drengen Nody

Orangutang drengen Grendon

Elefant ungen Chaimu

Der udover donere jeg penge til

Tigeren

Amur leoparden

Og Ulven

Jeg havde også en orangutang mere, nemlig Martizen men han er blevet så stor at han er taget ud af adoption programmet.

Sidst men ikke mindst vil jeg da også lige vise min mor, far og søsters orangutang som de fik af mig i julegave 08

:kram:

den slags tråde gør mig så glad!!!

Tak for kram Regitze. Glæder mig da at jeg kan være med til at gøre dig glad:tihi::ups:

Dejlig tråd at læse! :ok:
Klikkede straks ind på hjemmesiden og læste nogle af orangutangernes historier :ked: Dejligt at nogen gør så meget for at hjælpe dem! Og fra næste måned vil jeg straks ind og adoptere en af dem og støtte dem. -love

Vidunderlig tråd - jeg bliver så glad. :hjerte:
Jeg deler adoptionen af Kesi med din familie.

Hun kan finde på at spytte på dyrepasserne - den lille snut…:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

[quote=Garfield.;378877]Dejlig tråd at læse! :ok:
Klikkede straks ind på hjemmesiden og læste nogle af orangutangernes historier :ked: Dejligt at nogen gør så meget for at hjælpe dem! Og fra næste måned vil jeg straks ind og adoptere en af dem og støtte dem. -love[/quote]

Årrhh hvor er det dejligt at du vil støtte.:hjerte:

[quote=Mona Jensen;378891]Vidunderlig tråd - jeg bliver så glad. :hjerte:
Jeg deler adoptionen af Kesi med din familie.

Hun kan finde på at spytte på dyrepasserne - den lille snut…:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:[/quote]

Ja de er nogle herlige skabninger de røde aber. Min mor har hængt billedet af Kesi op på deres opslagstavle - det kom lidt bag på at de blev så glad for gaven som de gjorde.

Jeg har ingen orangu-adoptivbørn, men jeg betaler til tigeren, ulven og bjerggorillaerne gennem Verdensnaturfonden.’

Er det også der, du betaler Troldegaard?

Jeg er også medlem af WWF, samt WSPA, de første gør meget for truede dyr og de andre for misrøgtede dyr rundt omkring i verden.

For tiden samler de penge ind til “slagtehunde” i Asien - altså for at få det stoppet.

De har også haft kampagner mod de såkaldte “dansebjørne” og “kampbjørne” og mange af dem er blevet købt fri og udsat i bjørnereservater.

Det er meget grim læsning om den tilværelse de stakkels dyr har - så den skal jeg nok skåne jer for. :ked:

Dejlig tråd! :slight_smile: Og vil lige sige tak også. - Efter jeg læste din tråd, kom jeg i tanke om jeg endnu ikke havde fået meldt mig ind hos WSPA med fast beløb hver måned, bliver ved med at glemme det. - Men NU er det gjort! =)

Sikke en masse dejlige væsner du støtter. - Skønt at se. Bare trist det er så nødvendigt…

[quote=Kimilla;379031]Dejlig tråd! :slight_smile: Og vil lige sige tak også. - Efter jeg læste din tråd, kom jeg i tanke om jeg endnu ikke havde fået meldt mig ind hos WSPA med fast beløb hver måned, bliver ved med at glemme det. - Men NU er det gjort! =)

Sikke en masse dejlige væsner du støtter. - Skønt at se. Bare trist det er så nødvendigt…[/quote]

Hvor dejligt, at du har fået meldt dig ind Kimilla - jo flere medlemmer jo mere kan de gøre. :ok:

Nemlig - Endelig fik jeg det gjort. :slight_smile:

[quote=Eva;379022]Jeg har ingen orangu-adoptivbørn, men jeg betaler til tigeren, ulven og bjerggorillaerne gennem Verdensnaturfonden.’

Er det også der, du betaler Troldegaard?

Jeg er også medlem af WWF, samt WSPA, de første gør meget for truede dyr og de andre for misrøgtede dyr rundt omkring i verden.

For tiden samler de penge ind til “slagtehunde” i Asien - altså for at få det stoppet.

De har også haft kampagner mod de såkaldte “dansebjørne” og “kampbjørne” og mange af dem er blevet købt fri og udsat i bjørnereservater.

Det er meget grim læsning om den tilværelse de stakkels dyr har - så den skal jeg nok skåne jer for. :ked:[/quote]

Ja Tigeren, Geoparden og ulven er igennem WWF. Hver gang jeg lige har 150-300 kr i overskud går jeg ind og finder et dyr jeg gerne vil støtte. Er også medlem af WWF og WSPA. Elefanten er igennem http://www.sheldrickwildlifetrust.org/

[quote=Kimilla;379031]Dejlig tråd! :slight_smile: Og vil lige sige tak også. - Efter jeg læste din tråd, kom jeg i tanke om jeg endnu ikke havde fået meldt mig ind hos WSPA med fast beløb hver måned, bliver ved med at glemme det. - Men NU er det gjort! =)

Sikke en masse dejlige væsner du støtter. - Skønt at se. Bare trist det er så nødvendigt…[/quote]

Selv tak:tihi:

Jeg er også medlem af WSPA som jeg syntes gør så godt et arbejde. Men ja det er rigtigt som du siger at det er meget trist at der overhovedet er brug for at støtte.

Jeg sponsorede gennem flere år en elefant ved navn Emily - og jeg kan se, at hun stadig er der.

Dengang betalte jeg gennem en dansk dame, men hun stoppede og så vidste jeg ikke, hvordan jeg skulle betale.

Hvordan betaler du Troldegaard?

[quote=Eva;379042]Jeg sponsorede gennem flere år en elefant ved navn Emily - og jeg kan se, at hun stadig er der.

Dengang betalte jeg gennem en dansk dame, men hun stoppede og så vidste jeg ikke, hvordan jeg skulle betale.

Hvordan betaler du Troldegaard?[/quote]

Ved opdoption betaler du et engangs beløb om året, mindst 50 dollers (ca 300 kr). Du bestemmer selv hvor mange år. Du betaler med kreditkort jeg betalte med visa kort. Du kan selv vælge om du vil støtte en bestemt elefant unge eller om du vil støtte en bestemt gruppe elefant unger.