Mød mine andre børnebørn

Først den lille laban som jeg endnu ikke har mødt. Malle som er halv perser og halv coon er åbenbart en rigtig laban -tihi

Os så Duchess som skulle være Coon uden tavle men…Nå men sød er hun nu alligevel

Sikke mange børnebørn du har-høhø-høhø

De 2 her er bestemt også rigtig dejlige-wehuu

Super dejlige børnebørn:)

WOW Duchess -wehuu … næppe en Maine Coon, men hold da op for et flot mønster -savle og hendes hale … -love

Flotte børnebørn -høhø Jeg giver Skattekat ret i, at der ikke er så meget maine coon over Duchess og er fuldstændig enig i, at det er et fantastisk mønster. Halen ligner altså en vaskebjørn, smukt :slight_smile:

De er smukke -wehuu

Sikke nogle søde (og lodne) børnebørn. -wehuu

-love-love-love

Wow, for en lækker stribemis… den er helt vidunderlig -wehuu

Neeej altså, er vild med Malle -lovelove Hvor ser den fin og fræk ud

Hvor er de smukke. -wehuu -wehuu

Vidste slet ikke du havde børnebørn. Kan kun se det sidste billede og hun er da godt nok en lækker pigemis -wehuu -wehuu

Kære Birthe…:slight_smile:

Hvor er de dog fine dine børnebørn -fløjte

Jeg får jo ikke nogle;
for mine dejlige dyr er jomfruer eller ungkarle -tihi

Kærlige hilsner
Mona

uhhh de er lækre - wannabes eller ej-wehuu

Det er nu min datters misser og derfor mine børnebørn -tihi

Hende duchees har nu en virkelig flot pels, især farvemæssig-love

Denise så får du lige et andet billede hvor du kan se ham

[quote=Denise;71491]Vidste slet ikke du havde børnebørn. Kan kun se det sidste billede og hun er da godt nok en lækker pigemis -wehuu -wehuu[/quote] Jo Denise, jeg har både nogen af dem der siger vov og så dem her der siger miau -tihi

Nåhh ja… igen må jeg tilstå at jeg ikke kan stå for sådan nogle flotte striber!!-wehuu

Nååå, jeg troede der var missernes børnebørn.
Nu kan jeg se ham begge steder, nogle gange kan jeg ikke se billederne på arbejdet.
Men han er dælme også en smuksag -wehuu

Hvor er de dejlige de børnebørn - dem kan du skam godt være stolt af!

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu