Modcloth

Er der nogle af jer, der har erfaring med Modcloth http://www.modcloth.com - de har vildt mange fine kjoler, men shoppen ligger i USA, så man skal vel betalte told og skat af sinde varer, og så kan det jo godt gå hen og blive dyrt.

Nogen der ved, om deres tøj kan købes nogen steder i København?

Desværre :slight_smile: men jeg kan anbefale shopusa, der kan du regne ud før du får det sendt hvad det kommer til at koster at sende det hjem til dig, med told og moms. Så får du en adresse i USA som tøjet skal sendes til og så sender shopusa det hjem til dig, har brugt det en enkelt gang og det var rigtig smart :)… Og den der hjemmeside tror jeg jeg har været på før, mindes det som om jeg elskede ALT, det bliver farligste det her :s

Så længe beløbet er mellem 82 kr. og 1050 kr. så skal du kun betale moms + gebyr til postdanmark (160 kr.)
Over 1050 kr. så skal man også betale told af varen.

[QUOTE=DK Ragsofsilk;1150174]Så længe beløbet er mellem 82 kr. og 1050 kr. så skal du kun betale moms + gebyr til postdanmark (160 kr.)
Over 1050 kr. så skal man også betale told af varen.[/QUOTE]

Medmindre der ikke er tilstrækkeli dokumentation for varens værdi… så kan der komme ekstra gebyr oveni.
Det oplevede jeg i hvert fald en gang jeg havde købt noget på e-bay til en værdi af 400 kr.
Afsender havde ikke sendt dokumentation med, så det blev undersøgt i tolden og jeg skulle betale ekstra gebyr for “frigivelse” af mine varer :frowning:

[QUOTE=Gucci;1150226]Medmindre der ikke er tilstrækkeli dokumentation for varens værdi… så kan der komme ekstra gebyr oveni.
Det oplevede jeg i hvert fald en gang jeg havde købt noget på e-bay til en værdi af 400 kr.
Afsender havde ikke sendt dokumentation med, så det blev undersøgt i tolden og jeg skulle betale ekstra gebyr for “frigivelse” af mine varer :([/QUOTE]

Men du kunne sikkert selv have sendt dokumentation for betalingen og sluppet for den …? Det har jeg i hvert fald prøvet med en taske, hvor jeg blev bedt om sende fakturaen med det beløb jeg havde betalt, så blev jeg kun opkrævet for det :slight_smile:

Samme her - jeg er flere gange bare blevet bedt om at sende en kvittering for betaling til afsender eller en kopi af fakturaeen. Så plejer det at løse sig selv ganske hurtigt.
VH
Susanne

Jeg købte en kjole til min datter til den sølle pris à kr. 89 kr. fra Light in a box, den endte med at koste lige omkring 400,- grundet ekstra told på kørsel…så det vil jeg ikke mere, det er meget uigennemskueligt, for det stod ikke nogle steder, førend de kommer med pakken :slight_smile:

Jeg fik en besked om at sende al dokumentationen for at få pakken, hvilket jeg gjorde.
Derefter fik jeg en ny opkrævning på et gebyr, som skulle betales for at få pakken, så jeg slap desværre ikke for noget.