Møde i studiekredsen i Herning - uhhh vi hygger

I torsdags var vi 22, der var mødt op til hygge. Du kan se billeder fra vores møde her:
http://www.kattens-studiekreds.dk/medlemmernes%20katte.htm

Flere af dem I ser på billederne, er aktive brugere her på KatteGale.

Alle er velkomne også selvom man ikke vælger at blive medlem. For medlemmer koster det 20 kr. pr. aften incl. kaffe/the og kage og og for ikke medlemmer kostere det 35 kr.

Næste gang kommer Helle og fortæller om klikkertræning. Det glæder vi os allerede rigtig meget til.

Du kan læse mere om studiekredsen i Herning her:

http://www.kattens-studiekreds.dk/forside.htm

Og dette er så undertegnede og Flemming, der viser Bugatti og Mercedes frem :tihi:

Tak for kigget May-Britt, det ser rigtig hyggeligt ud :slight_smile:

Ja, det var RIGTIGT hygsomt og enormt godt. Jeg talte nu 28…men indrømmet jeg er mere til bogstaver end tal :tihi:
Jeg havde et burgardin med som Sine Gry har doneret stoffet til, og det gav lige 700 penge til hittekattekontoen…endnu engang tusinf tak til Sine Gry.
Der skal sidde nogle Ocicat-lopper i det og det bliver SÅ :wehuu:
Som man kan se på studoekredsens hjemmeise så hyggede vi ikke bare men vi HYGGEDE virkeli. En del havde deres SÅ :wehuu: misser med. Der var både en blåcremebolle, to MCO’er med benzin i årene, de 4 Oci-lopper, en genert Rag. med de MEST VIIIID -loveunderlige øjne, og en af tilhørene blev vist forelsket :wehuu:…mere end vi andre var, og det siger ikke så lidt.
Bjørn havde også hans JARRY med og Jarry lagde alt og alle ned…enormt sej mis :pote:
Der var også en hvis mis…af en race jeg ikke kan stave…og hun var ifølge hendes ejer for fed…jeg syntes nu hun blot var lidt buttet…romantisk vist nok:hjerte:-fin
Alle fortalte om deres misser og man sad VIRKELIG og nød det.
OG SÅ havde ikke mindre end 3 hjemmebag med…helt uopfordret…det taler vist for sig selv. JO JO vi har det bare SÅ dejligt :ok:
Brita
nb…min hittekattekonto tjente IGEN ind til en hittemis :wehu:

Ja det var bare en super hyggelig aften :thumbup:
Her sidder undertegnede (med lyst hår)og hjælper Mette med at styre tiden, så alle fik tid til at fortælle og forklare.

Kommer nogen på disse kanter, må I ikke snyde jer selv for en hyggelig aften i godt selskab :thumbup:

Brita, du ser helt anderledes ud end det som jeg forstillede mig :tihi:

[quote=Miff;143489]Og dette er så undertegnede og Flemming, der viser Bugatti og Mercedes frem :tihi:

[/quote]
Det var altså også nogle SKØNNE katte I havde med :wehuu:
Og vi bliver hurtigt enige om, at ørerene skal side oven på hovedet og ikke i siameser/orientaler stilling :tihi:

Brita det glæder mig utrolig meget at du fik solgt burgardinet så der kom lidt til hittekontoen.

Du er en super qvinde og gør sådan et kæmpe stort arbejde for alle de små hittemisser -ROCK

Det kan jeg ikke gøre for…det er det udseende jeg er født med omend jeg har været en del kilo mindre :ups:
Godt gardinet skjuler en del :sshh:

Jeg synes du ser dejlig ud Brita og så jeg ligeglad med hvor mange kilo der er bag gardinet :slight_smile:

[quote=Rita;143537]Ja det var bare en super hyggelig aften :thumbup:
Her sidder undertegnede (med lyst hår)og hjælper Mette med at styre tiden, så alle fik tid til at fortælle og forklare.

Kommer nogen på disse kanter, må I ikke snyde jer selv for en hyggelig aften i godt selskab :thumbup:[/quote]

Ha, jeg anede ikke, at det var dig! Der kan man bare se :smiley:

Brita, det var altså positivt ment.

Jeg syntes at du ser godt ud :slight_smile:

Du oser af livsglæde :thumbup:

Kære Maj-Britt S :wehuu:
Hvorfor ligger Herning så langt væk. :S

Tak for alle de fine billeder.

Her et af de billeder, som ikke kom på studiekredsens hjemmeside.

Det er Anne K og Brita som sidder og tøsesnakker - prøv lige at se de der blikke :tihi:

Anne var fræk :ups:

[quote=Mona Jensen;143560]Kære Maj-Britt S :wehuu:
Hvorfor ligger Herning så langt væk. :S

Tak for alle de fine billeder.[/quote]

Langt væk ?? Der er da kun omkring 10 minutters kørsel … fra os :smiley:

Ja, nogle gange ville det altså være dejligt, at kunne mødes med mange flere af jer herinde uden det behøvede at være en heldagsforestilling. Der er flere i studiekredsen som kører en times tid for at være med, så der kan evt. være mulighed for samkørsel til Herning.

Men det hjælper jo desværre ikke så meget for jer, der bor meget langt væk :ked:

Det var ihvertfald hyggeligt. Så gør det ikke så meget, at vi har 5 kvarters kørsel hver vej, det gør vi gerne, når vi får så meget ud af det :slight_smile:

Jeg er en af de der kører en time HVER vej, og gør det gerne.
ALT i livet er et prioriteringsspørgsmål.
OG…har fuld forståelse for netop den (prioriteringsrækken)
Man kan IKKE alt, så derfor er det godt at kunne prioriterer.
Men noget så hygsomt som dette står laaangt oppe på listen.
Næste gang bliver det Helle herindefra der kommer og strøer guldkorn om sig…og jeg er SÅ spændt på hvilke misser hun har med :wehuu:
Brita

Naaaaaarj jeg var ej… -LOL

…og den kan du ikke kan stave til er en seychellois men det var slet ikke sådan en bandit jeg havde med :tihi: Jeg havde en feeeed hvid balineser med

[quote=May-Britt S;143562]Her et af de billeder, som ikke kom på studiekredsens hjemmeside.

Det er Anne K og Brita som sidder og tøsesnakker - prøv lige at se de der blikke :tihi:

[/quote]

Hvordan kunne du overhovedet komme i tanke om at smide det billede herind??? -what Jeg ligner da en -ass