Møde i studiekredsen i Herning - uhhh vi hygger

JOOO du var…du er altid fræk -høhø-fin
Du ser sgu da kanongodt ud, så du har INTET at klage over :ok:

OK :sshh: en romantisk buttet ballineser i hvid…og SÅ fin :wehuu:

Jamen prøv lige at se den vom, der hænger nedenunder… De skal jo være åleslanke de katte (men det har mine vist aldrig hørt)

Hvorfor skal I absolut holde den slags helt ovre i Jylland??

:venter::venter::venter::venter:

Det ser enormt hyggeligt ud med dejlige katte og deres søde mennesker.

:hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Anne K;143598]Jamen prøv lige at se den vom, der hænger nedenunder… De skal jo være åleslanke de katte (men det har mine vist aldrig hørt)

[/quote]

Det er ligesom aby´er, de skal også være slanke, grænsende til det magre.

Det er Ferina ligeglad med, siger hun.

-LOL-LOL-LOL

Jeg syntes nu altså hun er fin som hun er…en dellepy under maven klæder hende :ups:
Jeg KAN godt forstå I Sjællændere er misundelige…det ville jeg også være -fin
Men I skal vide der afholdes SÅ mange gode, hygsomme og informative arrangementer på sjælland…det er blot om at hoppe på :thumbup:

Brita- Jeg tror da jeg har set dig før, og det troede jeg faktisk ikke at jeg havde. Måske er det ved retten eller på udstilling i Billund… Hmm, det var da sjovt!

SÅ må det være Retssalen i Randers, for jeg har så vidt jeg husker ikke udstillet i Billund.

Men du har været for retten - slemme pige -LOL-LOL

Nå, spøg til side - det var vist en anden, der var tilsagt. :argh:

jeps, og det var ikke sidste gang…:muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha:

årh det så hyggeligt ud !!!

[quote=Anne K;143598]Jamen prøv lige at se den vom, der hænger nedenunder… De skal jo være åleslanke de katte (men det har mine vist aldrig hørt)

[/quote]

Aj Anne, du har da ingen vom!

:muhaha: :tihi:

Meget apropos…kører du stadig rundt med en æbleskivepande i bagagerummet? -LOL

[quote=Miff;145020]Aj Anne, du har da ingen vom!

:muhaha: :tihi:[/quote]

Jow jow jeg har skam også en vom - en pæn solid en endda… meeeeen nu var det Vita Vrap jeg hentydede til -høhø

:ups: gæt selv

Brita :tihi:
nb…den er til salg for 20 kr. som ubeskåret går til min hittekattekonto (panden er en foræring fra min mor):ok:

[quote=kamikaze;145108]:ups: gæt selv

Brita :tihi:
nb…den er til salg for 20 kr. som ubeskåret går til min hittekattekonto (panden er en foræring fra min mor):ok:
[/quote]

Nå jamen den køber jeg da bare :tihi:

Det er en aftale…den kommer jo også automatisk med til studiekredsmødet næste gang :bil:og jeg kan garanterer den laver FANTASTISKE æbleskiver. -bravo Min mor’s har ALTID været helt vildt gode :rock:
MUMS-gumle
Brita -tak

Hvis der er andre der står og mangler et eller andet så sig endelig til…måske jeg har det…eller kan skaffe det.
Jeg har også en børneautostol (godkendt) til et barn på 2-4 år og den er rigtig pæn. En foræring fra min lillesøster for Mosters Emil er blevet for stor til den.

Hmm… Det er en mandag næste gang. Har lige kigget planen og den dag har jeg aftenvagt. Havde det været torsdag kunne jeg godt nå det (har samme vagt som sidste møde)

Så må det være en kalender der ikke er fra iår, for 2. april ER en torsdag.
Jeg ved det af 3 grunde…jeg skal til studiekredsmøde :thumbup:, jeg skal inden til min lillesøsters føs’da :ok: OG jeg har friiiiiiiiii:rock:fra arbejde