Modtog lige et postkort

Mine venner skrev fra Abu Dhabi

Kære Finn og Birthe

Som i kan se er vi faldte godt til hos Hansson i deres bolig. Vores værelse er i teltet til venstre og Hanssons eget soveværelse er i teltet til højre. Som i ved har de ikke været her længe og derfor er der heller ikke mange møbler endnu. Hver morgen, lige ved solopgang sætter vi os på disse kameler for at gå ud og finde dadler til morgenmad og for at hente frisk vand fra brønden. Da der er extrem varme her bruger vi det meste af dagen i skyggen af træet som er bag teltet. Der sidder vi så indtil solen går ned. Inden i kommer på besøg til nytår er teltet blevet forstørret, der er blevet indkøbt flere cameler og forhåbentlig er deres møbler nået frem. Vi ser rigtig meget frem til i kommer.

Kærlig hilsen Mike og Sheila…

-what og her troede jeg at jeg skulle bo på 5 stjernet hotel… -snydt

-xxrotflmao

-waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot

-høhø -høhø -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

X2

Er så glad for at mine venner har humor…men måtte dog læse kortet 2 gange før den fes ind… -høhø

Okay. Jeg forstå den ikke? -sorry -sorry -sorry -sorry

Du er da også blondine -nananana -xxrotflmao -devilangel

Neeeej nu skal jeg nok væe søøøøød -engel

Det er (så vidt jeg læser det) TYK TYK humor…

OK så vil jeg lige forklare at mine venner Hansson som der bliver skrevet om er Svenske missionære i Abu Dhabi og er dernede for at samle de forskellige kristne mennesker. De bor selvfølgelig i et hus/lejlighed og har også bil.

Vi skal på besøg dernede til nytår sammen med de mennesker som skrev kortet til os… og de sendte så kortet som en joke…

Du er da også blondine -nananana -xxrotflmao -devilangel

Neeeej nu skal jeg nok væe søøøøød -engel

Det er (så vidt jeg læser det) TYK TYK humor…[/quote:o4bid56p]

Det er nemlig rigtig… -høhø Håber jeg… -uha

Tror egentlig at det var hævn for denne her…

Sheila…og du påstod at du kendte vejen til de nærmeste pister… Brevskriveren er selvfølgelig damen i blå

De er gode begge 2, herlig humor -hahaha

-joker -xxrotflmao -joker -xxrotflmao -joker -xxrotflmao -joker -xxrotflmao

Det er bare med at tage godt med solcreme og dadler med. [smilie=hate-tunz.gif]
Og overvej også lige måske selv at bestille hotel [bigloony] [bigloony]

-høhø God ide… -jegkrydser så må vi bare håbe at alle værelser ikke allerede er optaget… -høhø