Møghes misser

Tusind tak for roserne - dem er jeg meget glad for :slight_smile:

Mirea: Ja det er Blås babier :slight_smile:

Tak Lise :slight_smile: Nu får vi se, hvad de udvikler sig til.

Det er Blå, der er far…og så er det Kalles første børnebørn:hjerte:

Sikke da nogle dejlige små mislinger :smelter:

Hvor er de fine :hjerte::hjerte::hjerte: - og aldeles skønne i farverne. :smiley:

De er bedårende :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jamen, jeg gloede også og tænkte, de ligner da Kalle i farverne, de 2 lyse - og så er han deres bessefar :hjerte:
Helt ufatteligt, at kærlige kæleKalle ikke er her mere.

Godt at se hans skønne børn og børnebørn :inlove:

Tillykke med dem.
Hvor er de smukke :hjerte:

Smukke… Jeg tænkte også først sikken en farve på ham drengen… :hjerte:

Det samme tænkte jeg - For resten, bruger man ikke 13-skalaen mere? :slight_smile:

Har jeg overset noget? :slight_smile: Hvor kom 13-skalaen ind? :tihi:

Men nej, den bruger man ikke i skolerne mere, der bruger man 12-skalaen
(hvor 13 og 11 nu er 12, 10 er stadig 10, mens 8 og 9 nu er 7, og 7 svarer til 4. Og 2 svarer til det gamle 6-tal, og så kan jeg ikke lige huske dumpekaraktererne :))

[QUOTE=Eife;851908]Har jeg overset noget? :slight_smile: Hvor kom 13-skalaen ind? :tihi:

Men nej, den bruger man ikke i skolerne mere, der bruger man 12-skalaen
(hvor 13 og 11 nu er 12, 10 er stadig 10, mens 8 og 9 nu er 7, og 7 svarer til 4. Og 2 svarer til det gamle 6-tal, og så kan jeg ikke lige huske dumpekaraktererne :))[/QUOTE]
Fordi, der blev skrevet, at mormis passede killinger til et 12-tal.
Jeg er helt tilbage fra MDL, TG, MG, UG tiden og derefter 15-skalaen, efterfulgt af 13-skalaen.

[QUOTE=Mega;851910]Fordi, der blev skrevet, at mormis passede killinger til et 12-tal.
Jeg er helt tilbage fra MDL, TG, MG, UG tiden og derefter 15-skalaen, efterfulgt af 13-skalaen.[/QUOTE]

Jeg har nu også oplevet Ikke tilfredsstillende - udmærket og så 13-skalaen…men nu prøvede jeg at være lidt moderne. :slight_smile:

YAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - BAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kommer snart forbi og nusser babyer og self Møghe :p:p

[QUOTE=Kiks;852246]YAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - BAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kommer snart forbi og nusser babyer og self Møghe :p:p[/QUOTE]

Det gør du/I bare :smiley:

De er bedårende…lige til UG med kryds og slange :tihi:

Tak :høhø:

[QUOTE=Mega;851910]Fordi, der blev skrevet, at mormis passede killinger til et 12-tal.
Jeg er helt tilbage fra MDL, TG, MG, UG tiden og derefter 15-skalaen, efterfulgt af 13-skalaen.[/QUOTE]

Jeg var vist lidt blind, for ledte ellers :tihi:
Og sjovt nok har jeg kun oplevet 13 og 12-skalaen, men ville have brugt udtrykket til UG (evt. med kryds og slange) :smiley:

[QUOTE=Kiks;852246]YAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - BAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kommer snart forbi og nusser babyer og self Møghe :p:p[/QUOTE]

Heldige asener! :wink: