MoMo er over 1000 indlæg

Små gajoler :lol: det er da humor :tihi:

Den med gajolerne kan jo misforstås :høhø:

Galgenhumoristisk løvemor med smag for gajol :slight_smile:

måske var de små, men så vidt jeg har forstået mange :cool:

[QUOTE=birtheras;718592]Den med gajolerne kan jo misforstås :høhø:

Galgenhumoristisk løvemor med smag for gajol :)[/QUOTE]

jaaaaaaa - det er jo det der er det sjove :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

betyder det så at det i virkeigheden er Galgenhumoristisk løvemor på mange små gajoler ?

Gajol-humoristisk Løvemor på Larve-fødder :tihi:

Hobbitter har - ligesom Dzjungarisk (stavning? J’et er vist ikke rigtigt placeret - Djzungarisk?) dværghamster (kaldes vist også Mongolsk Hamster) - pels på fødderne. Ben og arme gælds ikke.

Camilla er til fantasy, især af David Eddings, stamnavnet var tidligere Sparhawk :thumbup:

Hun er også medlem af Bicolouren :? Har da set hende der :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;718599]Gajol-humoristisk Løvemor på Larve-fødder :tihi:

Hobbitter har - ligesom Nepalesisk Hamster (kaldes vist også Mongolsk Hamster) - pels på fødderne. Ben og arme gælds ikke.

Camilla er til fantasy, især af David Eddings, stamnavnet var tidligere Sparhawk :thumbup:

Hun er også medlem af Bicolouren :? Har da set hende der :)[/QUOTE]

He ja jeg er meget til fantasy bøger og Tolkien er favoritten mens Eddings følger tæt efter (derfor fifestamnavnet Sparhawk)

Er ikke medlem af Bicolouren :tihi:

Hygge hobbit med Pepsi Max på køl :slight_smile:

Gajol-humoristisk Max-Løvemor på Larve-fødder

Ja ja, I ved godt, at det bliver langt, når det er mig :wink:

Sakset fra min profil, måske det kan inspirerer lidt …selv om der er kommet en et par sjove stykker :slight_smile:

Når jeg ikke er kattegal: Bogorm, kattegroomer, kok m.m…
Interesser Min familie, Maine Coon katte, ser NFL især Chigaco Bears og engelsk fodbold især når mit hold Liverpool spiller.
Derudover elsker jeg at lave god mad, især italiensk og fransk simremad. Og sommetider rejser vi til Italien eller et andet spændende land.
Derud over elsker jeg at læse bøger, yndlingsbøgerne er dem af Tolkien men også engelsk fiction af forfatter som David Eddings, bøger om Ægypten og det gamle Rom ect. og biografier om spændende personer samt bøger om Jura tiden især sabelkatten er jeg fascineret af og derfor min stamnavn Sabrecats - ja miljøskadet er jeg ;-)) Beskæftigelse Er kontoruddannet og elsker at nusle med tal og computer.

Kulinarisk Bears-fan på historiske eventyr

Kulinarisk Coon-Bears fan med smag for litterære værker

He he der kommer nogle gode forslag, må dog tilstå at jeg elsker når ordet Hobbit og Coon er flettet ind i forslaget :slight_smile:

Det kan jeg godt forstå, for mig der kender dig ville det også være helt underligt hvis ikke de to ord var med :wink:

hehe ja jeg er jo den lille Hobbit der opdrætter Maine Coons :tihi:

Og det så ikke ret sjovt ud når du stod med Diller … eller nowet :tihi:

Men enig med Malle :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Dorte Birkedal;722382]Og det så ikke ret sjovt ud når du stod med Diller … eller nowet :tihi:

Men enig med Malle :p[/QUOTE]

Dooooorte :venter:…bare fordi han var stoooor og jeg var lille :besvimer:

Den lille hobbit med den store diller :lol::lol:
Ej bare en joke :slight_smile:

Men det var nu sjovt og sige på udstillingerne :lol:

[QUOTE=Quivive;722430]Den lille hobbit med den store diller :lol::lol:
Ej bare en joke :slight_smile:

Men det var nu sjovt og sige på udstillingerne :lol:[/QUOTE]

Åhh ja det gav nogle grin og billeder der blev taget sad jeg altid og tænkte “er han virkelig så stor” :tihi: Eller som dengang hvor Glenn foran nogle publikummer udbrød “Der kommer Brian med Diller” :lol:

Gajolkulinarisk Coon-løvemor på Hobbit-humoristisk Bjørne-færd

Er der tid til at brygge videre :?