Mon det er med vilje?

Ja det er jeg så småt begyndt at tænke lidt… Amiko er en meget livllig pige og hun har ingen grænser :tihi: hvilket til tider godt kan være lidt belastende, da hun er OVER ALT… Og her de sidste dage, har hun ikke lavet andet end at hoppe på på skabene, helt deroppe hvor jeg ikke kommer så ofte, så hun ligner noget uhyggeligt når hun endelig kommer frem igen :tihi::tihi: men men… hun vælter ALT ned… i går var hun ved at give Kurt hjertestop mens han sad på bakken, da hun lige skulle op på de små skabe i baggangen, aner ikke hvordan søren hun er kommet derop, men op kom hun, og der lagde et par ting og sager, og en større kasse, denne kasse skulle jo selvf vælte lige ned i hovedet af Kurt mens han tissede, så det ente med at han sprang op i luften (stadigvæk mens han tissede :dokdok:) og løb af sted som om han havde ild i rumpen (stadigvæk mens han tissede :venter:) nå mig hen og få skældt Amiko ud, fik trøstet en meget ulykkelig Kurt og igang med rengørningen, og Amiko fik lige en skæld ud tur igen, da jeg bestemt ikke syntes det var spændende at skulle igang med at skrubbe hele baggangen og køkkenet… altså!

Og i dag var jeg ved at tømme opvaske maskinen og satte en større gryde på bordet, og hvem kommer løbende med 190 km/time fra den anden ende af huset… den dejlige dame Amiko, og hun hopper lige op og får skubbet godt til den gryde, og den falder meget hårdt på gulvet, og hvem var ved at få den lige i hovedet… Ingen andre end Kurt… igen måtte stakkels Kurt flygte for livet :uha: Og ja både mig og Kurt er blevet små enig om, om det måske er lidt med vilje at det altid går ud over Kurt :tihi::tihi::tihi: Heldigvis har Kurt ikke taget skade (endnu) og han er lige som han plejer, udover han er begyndt at gå lidt væk når Amiko render rundt på skabene :tihi::tihi:

Nåårh, stakkels Kurt. Det er da ikke sjovt at bo under samme tag som sin lejemorder :tihi:

kender den historie meget godt. lige så fint som mig og pølle ligger og sover sammen, og har lukket døren så Ejner og Oda (killingerne) ikke kommer ind (de tisser i sengen), så kommer de to buldrende som en anden traktor og banker lige ind i døren så vi begge er ved at få hjertestop! :S

  • forresten elsker jeg navnet Kurt! :smiley: