Mon hun snød mig? (Løbetid)

Catzilla har ikke fået p-piller i ca 3 uger nu. Og for en uges tid siden begyndte hun rigtigt at gnide sig op af ting, og lagde og rullede rundt på gulvet. Så jeg troede, at der var en løbetid på vej… Men nu sover hun bare.:uha: Kan hun have været i løb? Jeg har ikke set hende og min hankat parre… Men de er jo lukket inde i deres værelse om natten, så der ser jeg jo dem ikke…

Hvis hun er en “stille løber” som vores Fie så kan det i hvert tilfælde være svært at opdage.

Vi skriver alt om vores avlskatte ned i bøger, som de har. Løbetider osv, så vi kan gå tilbage og kigge

MVH

Hun plejer godt nok ligge og strutte med enden… Men det har hun ikke gjort denne gang. Så derfor er jeg meget i tvivl. Inden hun kom på p-piller

Jeg kender desværre ikke til p-piller for bruger dem ikke selv, men har da hørt, at der kan gå tid, før en hunkat går i løb, når hun har været på dem. Måske det er årsagen.

Hvis hun er drægtig kan du regne bagud og se det ca tre uger efter - hos nogle første gangsfødende går der nogle gange lidt længere tid, før man kan se det.

Hun er andengangs. Hvordan ser man det på dem? Hendes dievorter er jo noget anderledes, nu når hun har haft killinger.

Det skal du spørge de andre om… Vi har jo vores første tilgode:-)

Hehe okay :smiley: Glæd dig til første kuld. Det er noget helt specicielt.