Mon ikke det er en hankat

Viggo er et rigtigt lille fjollehoved og når han leger med noget, så foregår det næsten altid med bagbenene oppe ved ørerne, mens han ligger på ryggen.
Knud sidder pænt og legger eller kigger opgivende på den skøre rad til Viggo:)
Også lige et billede der viser, at Viggo godt kan ligge pænt også:tihi:
Knus Elin

Ha ha, hvor ser det sjovt ud :klapper:

Vimmer gjorde noget lignende, da han var yngre.

Hvor er de søde :wehuu::wehuu:

-LOL… Sikke en akrobat :høhø: Hvor er de kære begge to :inlove:

HVOR ER de altså fine :wehuu:

HIhi, han er da ikke så blufærdig, som vi mennesker er …

Men hvor er de smukke :hjerte:

Det ser godt nok sjovt ud med den stilling!

Hmm, ikke for at være for grafisk, men den grå plet bagerst er placeret strategisk godt…

Dejlige misser :iloveyou:

Herlige billeder :wehuu: det er nemt at se han ikke lider af gigt, med de akrobatiske øvelser han kan vise :slight_smile:

Katte er utrolig “slangedyr” - kan ligge i de mest mærkelig stillinger :tihi:

Teresa

haha! Herlige kattefotos bliver man bare aldrig træt af at kigge på, katte er så dejligt sjove :rock:

Ja mooon ikke det ER en hankat:høhø: (Det/de ender sikkert med at blive lige som Idi og chokolade bollerne, det er der sikkert nogen af jer, der kan huske:tihi:)

Men skønne skønne skønne drenge:wehuu::wehuu:

Hahahhah. hvor er han søøøød :hjerte:

Det er den godt nok :slight_smile: Iflg. en hurtig tur på Google og Wikipedia er det vist normalen for Snowshoe og andre point hankatte?

[quote=Bamse;461838]Det ser godt nok sjovt ud med den stilling!

Hmm, ikke for at være for grafisk, men den grå plet bagerst er placeret strategisk godt…[/quote]

grå ??? den må da være BLÅ…fnis…men strategisk godt placeret…det har du helt ret i

:hjerte::hjerte:

Hvor er de bare dejlige, de to banditter…

Jeg kan NÆSTEN ikke vente med at se Viggo’s og Sofie’s killinger…

:hjertehop::hjertehop:

Det lyder helt rigtigt, Arthurs ‘var’ også blå, nu er der en blå plet - flad. :tihi:
.

De to billeder burde nok censureres. -LOL
Han bliver da også skønnere og skønnere ham Viggo, og hvor er han blevet stor. -lovelove
Den røde (Knud?) er nu også dejlig. :inlove:

Jeg har altid været særligt betaget af røde og blå misser, jeg ved ikke hvorfor, de er bare - specielle. :ups:
.