Mon jeg får besøg af de sociale myndigheder?

Det mener min søster … for den er helt gal med mine børn.

De går med to forskellige strømper!!!

Ja, tænk engang. Min søster er - helt seriøst - dybt forarget over de får lov til det - og mener jeg risikerer besøg af de sociale myndigheder, hvis skolen opdager det :wink: -LOL

Ofte er den en strømpe forsvundet (har killingerne mistænkt for at stjæle), så kan de ikke lige finde et ens par, tager de da bare et par uens.

Øhhh, Vivi - tror du ikke, at du skal flytte tråden til hulen.
Jeg tænker bare, man ved jo ikke, hvem der læser med her…
-LOL-LOL-LOL

Hvad jeg ikke har set at sjovt tøj i mine år som pædagog -LOL Så er to uens strømper altså intet -LOL.

[quote=Charlotte Oeh.;301038]Øhhh, Vivi - tror du ikke, at du skal flytte tråden til hulen.
Jeg tænker bare, man ved jo ikke, hvem der læser med her…
-LOL-LOL-LOL[/quote]
:klapper::klapper::klapper::klapper:

-LOL Så kunne det være at vores børn kunne komme på samme børnehjem, for det sker også tit herhjemme. :ups:

-what -what -what

VIVI DOG ??

Hvordan kan du lade det ske??? Naaaaiiii for pokker.
Du er da dybt uansvarlig :besvimer:

Jeg tror din søster har ret - de sociale myndigheder er sikkert på vej -surrender

(ironi kan forekomme :klapper: )

Du får tippet - bruger selv den model. Alle sokker (stort set) er samme slags og farve - så fedt at parre:-)

Vi kan jo ikke have kommunen kommer efter dig:-)

Totalt uansvarligt Vivi - de er jo slet ikke med på noderne når du lader dem gå så sjusket rundt :høhø:

vi var bekymrede da vores dreng i 26 års alderen mente at han skulle trendsætte en sort og en hvid sok… han startede for 3 år siden…hallo det er ski da mode

Jeg er dybt forarget over, at du kan sidde din søsters advarsler overhørig :besvimer:

Ravnemor! :muhaha:

Altså et er, at folk kan være så fulde eller skæve, at de flere gange “glemmer” at hente deres unger fra børnehaven - men at give dem forskellige strømper på, så der altså gribes ind.

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

He he strømpetyven der stort set bor i alle vasketøjskurve, der er så fræk at han kun tag den ene strømpe :høhø:

:uha::uha::uha:

Ja, jeg ville helt sikkert gå under jorden i en længere periode - alt andet er direkte tåbeligt - med mindre du VIL af med dine børn

:fin:

Ja, jeg ville helt sikkert gå under jorden i en længere periode - alt andet er direkte tåbeligt - med mindre du VIL af med dine børn

:fin:[/quote]

Du siger noget :øhmm: Hvis jeg nogensinde skulle være så uheldig at få børn, så giver jeg dem da bare forskellige strømper på, så kommer de sociale myndigheder vel og henter dem :fin::tak:

Heeey FED ide Vivi!! :thumbup:

Det er ski da dét jeg skal til at gøre ved vores sokker herhjemme - tror vi har ca. 20 “par” uden makker! :lys-ide:

Tak for den gode ide! :ok:

/Mette

-LOL-LOL-LOL

Skøre madamme… bare ring til mig, så overtager jeg dine børn med stor glæde…

:hjerte:

LOOOL

Det sker også her :smiley:

Det skal du ikke føle dig for sikker på … jeg venter stadig :venter:

Tsk tsk, næh ikke engang de sociale myndigheder kan man stole på -what

Vivi, du må hellere sætte gevaliaen over. :thumbup: