Mon jeg får besøg af de sociale myndigheder?

Puuuuuha Vivi… At du kan være dig selv bekendt… :uha:

Gad vide hvad risikoen er for at de får varige mén af denne misrøgt…

-LOL -LOL -LOL -LOL

Uha… Så må jeg nok hellere spærres inde… Jeg har i flere år gået med umage sko/vanter/sokker… Og alt hvad der ellers bør være 2 ens af ang beklædning… G

Haha, ja jeg bruger altså også bare en umage farve sok hvis jeg mangler -høhø mon det er min mors fejl? :wink: :wink:

Jeg elsker iøvrigt kulørte sokker - meget nemmere at finde makkeren end hos de hvide og sorte - for jeg kan ikke lide når man har sokker på i forskellig størrelse og elastisitet :slight_smile:

Arh, mon ikke Vivi kan forklare det med, at hun havde bedt barnet gå ind og hente et andet par strømper…men at han bare kom tilbage og sagde, at det par inde i skuffen også var i forskellige farver

-engel-engel-engel

Vivi du giver os intet valg - vi MÅ anmelde dig nu

:-)))

SUK altså… Jeg tror børn kan udsættes for det der er værre - Giro 413 fx…

:slight_smile:

Din søster har altså helt ret Vivi!!!
Netop sådan noget som umage sokker, var en af de ting vi virkelig var obs på, da jeg i sin tid arbejdede på fritidshjem… Dagligt vendte vi bunde i vejret på ungerne sådan at det kunne tjekes, hvilke farve og på hvilken fod sokkerne sad - elers kunne forældrene jo vælge at btte sokkefod dagen efter… men ved at føre omhyggelige optegnelser omkring dette kunne vi til enhver tid tilbagevise forældrenes påstande!

Umage sokker kan give et barn traumer for livet… nemlig!

-LOL

Jeg tror det er ligemeget med uens sokker…bare Lasse har en misling at køsse på :wehuu:

Vi går da ikke med to forskellige slags strømper :uha:

-surrender
Min søster på 25 gør det også. Synes det er PINLIGT at have hende med i byen, når hun tager skoene af :ups: Hun har også en ide om at hendes strømper skal være i mange flotte farver… Men når man så har en pink sok på den ene, og en grønstribet sok på den anden… Så er det RET tydelige de er forskellige!

Den sidste tid har jeg dog været lidt forvirret, rundt på gulvet og underskudsagtig… Og var kommet afsted med to forskellige sorte sokker på… GUD hvor synes jeg også det var pinligt… Gik en hel dag og håbede ingen kiggede på mine sokker. :sshh:

Hey hvis du nu har et par magen til derhjemme, hvad er problemet så :?

Jeg bruger også tricket med kun 2 slags sokker et sort parti og et hvidt :rock::ups:

[quote=Abaddon;301691]-surrender
Min søster på 25 gør det også. Synes det er PINLIGT at have hende med i byen, når hun tager skoene af :ups: Hun har også en ide om at hendes strømper skal være i mange flotte farver… Men når man så har en pink sok på den ene, og en grønstribet sok på den anden… Så er det RET tydelige de er forskellige!

Den sidste tid har jeg dog været lidt forvirret, rundt på gulvet og underskudsagtig… Og var kommet afsted med to forskellige sorte sokker på… GUD hvor synes jeg også det var pinligt… Gik en hel dag og håbede ingen kiggede på mine sokker. :sshh:[/quote]

-LOL-LOL-LOL
Sorry, men jeg synes simpelthen det er så morsomt - næste gang jeg skal besøge min søster, tager jeg sgu selv to forskellige strømper på :tihi:

[quote=Abaddon;301691]-surrender
Min søster på 25 gør det også. Synes det er PINLIGT at have hende med i byen, når hun tager skoene af :ups: Hun har også en ide om at hendes strømper skal være i mange flotte farver… Men når man så har en pink sok på den ene, og en grønstribet sok på den anden… Så er det RET tydelige de er forskellige!

Den sidste tid har jeg dog været lidt forvirret, rundt på gulvet og underskudsagtig… Og var kommet afsted med to forskellige sorte sokker på… GUD hvor synes jeg også det var pinligt… Gik en hel dag og håbede ingen kiggede på mine sokker. :sshh:[/quote]

Hmm ved din alder står der 25 :øhmm: Er det din tvilling søster :høhø:

Forresten har jeg en masse af, et benet strømper herhjemme, så hvis nogle står og mangler en strømpe eller to , er I altså velkommen til at komme og hente :klapper:

Ja, det er min tvillingesøster haha :slight_smile:

Da vi var små byttede vi faktisk sko - så købte jeg i grønne og hun i røde… Også fik vi en grøn og en rød hver ^^ - Vi har bare udviklet sig i hver vores retning… :stuck_out_tongue: Hun har holdt ved, og jeg har fået langvarig mén ^^

Mine tøser tager uens strømper på med vilje…måske de ønsker at blive fjernet fra hjemmet -what-what-what

:klapper:

[quote=Vivi_Fletcher;301032]… den er helt gal med mine børn.

De går med to forskellige strømper!!!

.[/quote]

Jeg kan fortælle fra min barndom; hvor pigerne gik med hofteholder og tykke strømper.
Da var det et hit at gå med én rød strømpe og èn grøn.
Eller andre farver.
Men èn af hver skulle det være. :klapper:

Når jeg tænker på det nu - så var det da smart…:klapper:

[quote=Mona Jensen;301951]Jeg kan fortælle fra min barndom; hvor pigerne gik med hofteholder og tykke strømper.
Da var det et hit at gå med én rød strømpe og èn grøn.
Eller andre farver.
Men èn af hver skulle det være. :klapper:

Når jeg tænker på det nu - så var det da smart…:klapper:[/quote]

Så ved vi hvor Pippe har fået ideen fra :thumbup:

Alså at være kreaktiv er da en værdi i sig selv og jeg vil da mene at to forskellige sokker er et tegn på kreaktivitet :slight_smile:

[quote=Kaja;301959]Så ved vi hvor Pippe har fået ideen fra :thumbup:

[/quote]

Ja…ikke…-LOLNu ved I også, hvorfor jeg vander blomster, når det regner.