Monberg - den grådige kat

Har lige modtaget 15 kg foder til Nando, vores hund, og var igang med at hælde foderet op i hans foderspand. Der var så ikke plads i hans foderspand til det hele, så jeg går ovenpå for at hitte ud af noget alternativt hvor det sidste kunne være…

Kommer tilbage til en mærkværdigt formet pose… Hvad f… tænker jeg og kigger derind. Se lige hvilket syn der mødte mig:

Fik ham vappet hurtigt ud igen, men hold da op, han var glad for at være derinde xD hans lille paradis xD

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -tihi -tihi -tihi -tihi -partytime -partytime

Mon det var duften/lugten der lokkede, puha -xxrotflmao -xxrotflmao

man er vel en ordentlig britte,der forstår bordets glæder :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: -storrespekt [bigkiss]

Hvor er han bare en dejlig bassedreng :smiley: :smiley:

Dét er Monberg rigtig god til [bigloony] Han er altid heeelt oppe i fjæset på os når vi spiser, selvom vi gelejder ham væk gg Så prøver man da bare fra en anden vinkel -høhø

Ja, en en Brite, som kun er 8 mdr og vejer 6,1 kg -uha Hvis han fortsætter i samme tempo, ender han med at veje 50 kg [smilie=hate-tunz.gif] Ej, han er ikke fed eller noget endnu, fordi det hele sætter sig i højde + længde, MEN kan da godt se at vi skal passe på ham -forelsket

Han ser vel nok kær ud… Dejlige billeder du lige fik der. -thumbs

Sådan Monberg -thumbs

Dejlige billeder -forelsket

Hvor er han smuk -love -love og det udtryk lyser laaaaaangt væk af ejerfornemmelser :smiley:

Dejlige billeder, hvor er han kær… -forelsket

Enig -thumbs

hahaha hvor herligt… SKØN MISSER!

-tihi -tihi hvor er han skøn -forelsket