Mønster vævede hæklede katte

Mighty er hvid -høhø jeg har bare malet hende lidt, for ikke at få ballade -jegfejerforegen -jegfejerforegen[/quote]

Tænkte nok dervar ugler i mosen

Lige et enkelt - overhovedet ikke katterelateret - spørgsmål…

De smukke grønne sten der er baggrund til denne smukke kat - er det monstro Masi kvartsit fra Larvik/Finmark-området i Norge?

Sikke nogle smukke misser -love

Åh …Hvor er de altså skønne :-)). Jeg er nu ret vild med farve-klatter :slight_smile:

SUK [bigloony]

[quote=“Gizzemissen”]

Lige et enkelt - overhovedet ikke katterelateret - spørgsmål…

De smukke grønne sten der er baggrund til denne smukke kat - er det monstro Masi kvartsit fra Larvik/Finmark-området i Norge?[/quote]

Uha hvad stenen hedder ved jeg ikke,jeg købte dem da vi skulle ordne have, jeg faldt for farverne og ville have nogle til at bryde og pynte. -sorry

Lige et enkelt - overhovedet ikke katterelateret - spørgsmål…

De smukke grønne sten der er baggrund til denne smukke kat - er det monstro Masi kvartsit fra Larvik/Finmark-området i Norge?[/quote]

Uha hvad stenen hedder ved jeg ikke,jeg købte dem da vi skulle ordne have, jeg faldt for farverne og ville have nogle til at bryde og pynte. -sorry[/quote:1bey63f4]

Det må være Masi kvartsit - eller Lapland-grøn som det vist også kaldes, for jeg kender ikke andre granitter med den farve. Min mors gravsten er af et kæmpe stykke af slagsen, deraf min nysgerrighed.

De er så smukke -love -love -love -love