Mønster

Hun må være spotted, eller ?

nej, jeg “gætter” på Makrel tabby

Man kan oftest først de det når de er blevet ældre.

Det har jeg adskillige dommeres ord for. [smilie=hate-adolf.gif] Var for nyligt til farvebedømmelse med min - nu - makrelspottede mis. - Dvs kun spottet 24 iflg EMS systemet jo.

Det er vist helt oppe på ryggen, at linjen skal brydes, før man ved det. Og der er det nok for sort endnu?

NÅÅH hvor er hun fin -lovelove
Brita -pote

Haneben: Jamen makrel var da også mit første bud -høhø

Cheer: Tak for oplysningerne, jeg vidste ikke at der var en linie der skulle brydes oppe på ryggen.
Jeg må holde øje med hende… og evt. spørge igen når hun er noget større -thumbs

Altså… jeg er da bestemt ikke 100 % sikker… mænnnnnnnnnnn, nej jeg vil stadig satse på Makrel… kan ikke lige sige hvorfor… spotted er bare “tydeligere”…

HALLO husk nu lige jeg er helt ny…

Altså… jeg er da bestemt ikke 100 % sikker… mænnnnnnnnnnn, nej jeg vil stadig satse på Makrel… kan ikke lige sige hvorfor… spotted er bare “tydeligere”…

Vi må se hvad hun ender ud med at blive -hæhæ

HALLO husk nu lige jeg er helt ny…

Ja ja… skal nok -engel

ja det bliver spændende om nogle uger når det kan konstateres hvilket mønster der er tale om

Her er hendes far Billy The Kid, han er Spotted.
Synes de ser meget ens ud -muhaha

-savle -savle -savle -savle Hvor er hun bare lækker…

Mit gæt ville også have været Makrel, men jo de ser meget ens ud.
Havde nu heller ikke gættet på at han var Spottet -tihi

Det står der ihvertfald i hans tavle at han er -muhaha

Tror helt ærligt også, du har mere forstand på det end mig -hæhæ . Har jo ikke opdrættet i så mange år og har aldrig haft Makrel eller spottet [bigloony]

Spotted har jeg heller ikke tidligere haft -høhø

Har lige fået bekræfter fra en jeg stoler 100% på hvad ang. at farvebedømme, at hun er spotted -hi5
-wehu -weee

jamen så er det jo det hun er “spotted” tillykke…dejlig er hun i alt fald

-ROCK -bananer

Uanset om hun havde været makrel er hun drønlækker :slight_smile:

Tak søde Annette -møzkram

Hun er vildt lækker [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg vil tippe på makrel, men vil gerne ændre mening senere og gerne se et billede af maven -høhø -høhø