Mor/datter symbiose

Jeg besluttede for ca. 14 dage siden at stoppe med Fannys p-piller. Ikke fordi hun skal have killinger lige nu og her, men simpelthen for at se, om det ville gøre den forskel på hendes humør, jeg havde en idé om, at jeg ville se :slight_smile:

Og det kan man vist roligt sige, at det har gjort :thumbup:

Fuldstændigt ligesom da alle killingerne boede hjemme, så elsker Fanny sit barn meget højt og lader hende få pat 2-3 gange om dagen - eller oftere, hvis det passer Ana :høhø:

I modsætning til den dag for nylig, hvor hendes modergen slog igennem p-pillerne og Sander blev utryg ved hende, har der ikke været nogen forskel at spore i forholdet mellem de voksne i de sidste par uger :thumbup:

Åh, sådan nogle mor/barn billeder…bliver man SÅ varm inden i…af :wehuu:
Ana er da snart lige så stor som Fanny, er hun ikke.

:venter:…hvor er Sander?

[QUOTE=kamikaze;606810]Ana er da snart lige så stor som Fanny, er hun ikke.

:venter:…hvor er Sander?[/QUOTE]

Det er ikke meget galt, at Ana er lige så stor som Fanny - Ana er længere i kroppen end Fanny er og vejer allerede godt til (mit gæt er ca. 2,5 kg. mod Fannys 2,9 kg, da hun blev sendt til parring som 16 måneder gammel :slight_smile:

Sander var faktisk på vej over for at se, hvad de lavede, men han ville ikke lægge sig ved dem et så åbent sted som min seng. Det er kun på toppen af klædeskabet, den slags finder sted :wink:

Nåååh hvor er de bare dejlige :hjertehop:

:wehuu:

Hvor ser det hyggeligt ud :smiley:

Ihhhh hvor hyggeligt :wehuu: Det larmer altså bare gevaldigt når så stor en killing patter, og det skal typisk, herhjemme, foregå når Anabell er ultra kælen når jeg sover :tihi:

De er da bare søde:hjerte:

Hvor de hygger sig :hjerte:
Bare Bomben gad Kalle sådan, det har hun desværre ikke gjort i mange uger nu.:frowning:
Han må nøjes med Bibi :smiley:

Jeg ser også en stor forskel på mine hunkatte når de er på p.piller hvilket er en af mange årsager til at jeg ikke er vild med p.piller.
Herligt at se de to hygge sig sammen - det er jo sådan man gerne vil have sine katte…

Teresa

Så skønt et syn kan man da kun smelte totalt over :love2::love2::love2::love2::love2:

[QUOTE=Teresa Guldager;606934]Jeg ser også en stor forskel på mine hunkatte når de er på p.piller hvilket er en af mange årsager til at jeg ikke er vild med p.piller.
[/QUOTE]

Ja, men det “sjove” er, at sidste år, før hun blev parret, var der ingen forskel på hende med eller uden p-piller, så det at være drægtig har gjort noget ved hendes hormoner, som viser sig på den måde. Men det er jo sådan noget, man lærer med tiden :slight_smile: