Mor og mislinger har brug for hurtig hjælp...:-(

Har lige fået et opkald fra min dyrlæges assistent, at der er blevet smidt en kasse af der i nat med en mormis og 5 mislinger. Hun ved ikke, hvad hun skal gøre, for de kan ikke blive der og hun kan ikke komme igennem til Bæklund eller Kattens værn:(

Er der nogen som kan hjælpe?..eller kender I nogen som måske kan?

Åhhh nej da, jeg har godt nok ikke mulighed for at hjælpe, selvom mit hjerte bløder for de 6 stakler. :brist:

Hvad med inges kattehjem eller et internat?

Der må da være noget der svarer til dyreværnet i jeres ende af landet?

hvordan er killingernes og mor missens tilstand og er de blevet undersøgt for sygdomme eller lignende…

Jeg må være dig svar skyldig lige nu, jeg skal nok spørge, når jeg ringer tilbage til hende…lige nu ringer jeg til alt der kan krybe og gå, som måske, muligvis eller forhåbenlig:kryds: kan hjælpe

Jeg kan tage dem ind, men kun for en periode.

Jeg har simpelthen ikke råd til at få dem neutraliseret og alt hvad der hør sig og bør sig.

Men jeg har et stort værelse der kan fungere som midlertidig opholdssted.

[quote=alleos7;293684]Jeg kan tage dem ind, men kun for en periode.

Jeg har simpelthen ikke råd til at få dem neutraliseret og alt hvad der hør sig og bør sig.

Men jeg har et stort værelse der kan fungere som midlertidig opholdssted.[/quote]

:wehuu:Du er en skat:wehuu:

Jeg ringer eller skriver, hvis det ikke lykkedes mig at finde noget/nogen heroppe:kryds:

Vi kan også godt tage dem ind her ved herning…

men det er samme historie med vaciner og netralisering… vi har simpelthen ikke råd til at gøre det ved 6 hittekatte… men hjerterum og mad det har vi…

Kh
Anja
(hvor gamle er babyerne?)

Jeg kan ikke stoppe med at tude:ked:…de har ikke bare stået der i nat, de har stået der hele weekenden…de var alle smurt ind i aff. og urin og stank nået så forfærdeligt:uha:-what:ked:…så slemt kan det ikke blive på en enkelt nat:ked:

En sød kælen sort/hvid mormis og 5 nuttede kælne sorte og sort/hvide ca. 6 ugers killinger…jeg er simpelhen rystet i min grundvold, jeg tuder og tuder…jeg tudede hele vejen til Frederikshavn med dem og Carina som tog imod dem deroppe, tudede sammen med mig, da hun så dem og nu er jeg kommet hjem…og jeg tuder videre:ked:

Jeg giver op, jeg kommer ALDRIG til at forstå, at nogen kan handle sådan…nu vil jeg kravle i seng igen og tude videre mens jeg begraver mit ansigt i den skønneste babypels og forsøge, at glemme at verden huser sådan nogle svinske mennesker:ked:

Det var dog rystende, der er vist ikke nogen grund til flere udgydelser:doh:
Kan se du har fundet Carina i Frederikshavn, hun plejer nemlig ikke at sige nej til sådan en flok:)
Marina

Jeg vil slet ikke kommentere på det at folk kan behandle dyr på denne måde.
Men jeg vil sige flot gået til jer der har taget jer af kattene. Jeg håber de frem over vil få et bedre liv.

Åhh nej hvor er det dog forfærdeligt at høre - tænk at mennesker kan være så modbydelige og kolde overfor dyr som er så godmodige og forsvarsløse - tør ikke tænke på hvad jeg ville ha’ gjort hvis jeg så personerne som stillede kassen fra sig, pu ha.

Hvor er det rart at høre at der er taget godt af dem nu.

Jeg tuder med dig :ked:

Den menneskelige grusomhed mod dyr kender ingen grænser :doh:

Med mindre der er fundet en løsning skal jeg gerne kontakte Bæklund. Jeg er sikker på Jonna gerne vil tage imod de små svigtede misser og deres lige så svigtet mor.
UHA hvor kommer det værste frem i mig, HVIS jeg vidste hvem der havde sat dem af…hvis kassen findes endnu, så kige lige grundigt på den på alle sider. Det ER slet de afstumpninger af racen homo sapiens har taget en kasse med deres navn på og brugt som fragtmiddel når de skulle lave deres ugerninger…så kige lige engang på kassen.
TÆSK sku’ de ha :bokse:

[quote=kamikaze;293866]Med mindre der er fundet en løsning skal jeg gerne kontakte Bæklund. Jeg er sikker på Jonna gerne vil tage imod de små svigtede misser og deres lige så svigtet mor.
UHA hvor kommer det værste frem i mig, HVIS jeg vidste hvem der havde sat dem af…hvis kassen findes endnu, så kige lige grundigt på den på alle sider. Det ER slet de afstumpninger af racen homo sapiens har taget en kasse med deres navn på og brugt som fragtmiddel når de skulle lave deres ugerninger…så kige lige engang på kassen.
TÆSK sku’ de ha :bokse:[/quote]

JA - eller lukkes ind i en kasse en hel week-end uden mad eller vand.

Så kunne de sidder der i deres eget lo** og tænke over, hvad de har udsat noigle stakkels katte for.

:lynogtorden::lynogtorden::lynogtorden:

Skriv et indlæg med billeder til jeres lokalavis.
Det kan jo være, der er nogen, som ved, hvor kattene kommer fra, og giver ejerne en ordentlig opsang.
En sådan handling rygtes hurtigt, hvis det er sket i et lille samfund, og sådanne følelseskolde individer vil have godt af, hvis der blev tisket om dem og peget fingre af dem.

Stakkels små misser, godt at du fand en der kunne tage sig af dem :slight_smile:

God det fandtes et sted til dem. Men uhh hvor jeg græmmes over folks dumhed og ondskabsfuldheder, hvad tænker de dog på, stakkel mislinger

MVH
Gitte

Tak til alle for deres støtte, hjælp og forslag både her i tråden og på PB, det varmede på nok en af de værste dage i mit liv:ked:

Nu snart 8 timer efter jeg afleverede dem er jeg endelig ved, at komme ud af det sorte hul den oplevelse sendte mig ind i…det kan jeg takke 14 fantastiske misser for, jeg har fået vasket næse, hår, kinder, hals, øjne og fingre…de har passet mig op og nusset om mig, som var jeg princessen på ærten…lige nu ligger cremebamsen på stolen ved siden af mig, Queenie ligger på mit skød og Eco ligger draperet rundt om halsen på mig imens han skiftevis spinner og klukker mig i øret…når han da ikke lige fortæller Queenie, han er en faaarlig misser:tihi:…

De mennesker ved ikke, hvad de har kastet vrag på…jeg har næsten ondt af dem…men kun næsten…

:ked:

Carina har lige ringet og fortalt, at dyrlægen gav dem alle fred i går aftes, deres tilstand var meget værre end først antaget:ked:

:rip: alle 6…I havde fortjent så meget bedre i dette liv:ked: