Moral er godt

Men er dobbeltmoral dobbelt så godt -høhø

Når Danmark nu selv er et land med rygelov, hvorfor er det så så forfærdelig når andre lande indføre det?

Synes det er fint nok med rygeforbud visse steder, men synes godt nok også, at det er gået lidt over gevind.Man må da kunne finde en balance, der kan tilgodese både rygere og ikke rygere.

Nå, men det er da heldigt at jeg lige har kvittet smøgerne for 26 dage siden. :stuck_out_tongue:

Jeg er vældig glad for rygeforbudet, især på restauranter. Men men men, det nærmer sig efterhånden klapjagt på rygerne.

Det er lidt synd, og til tider også til gene. F.eks på sygehusene hvor man er ved at blive røgforgiftet når man går ud af hoveddøren fordi alle rygere står mokket sammen uden foran døren, så giv dem da et skur i læ eller noget.

jeg er meget antiryger og bryder mig ikke om at sidde et sted hvor der bliver røget.
dog syntes jeg det er ok at der ryges på værtshuse osv.
et sted jeg syntes det er ok at der er rygeforbud er på restauranter og steder hvor man spiser.
jeg får ganske enkelt kvalme af røg og mister total appetiten

Men på mange af de lidt mere moderne diskoteker er der “rygerum” som opfylder udlyftnings kravene, eller opvarmede udendørsfaciliteter, det er super godt.

Apropro udluftningskrav, så var rygerummet i Bangkok lufthavn godt nok dræbende, selv for en ryger. Var lige på gennemfart der, da vi var i Australien i 2001 og sådan en 24 timers flyvetur er altså lang tid uden en smøg, når man er ryger.

G så behøver man måske bare trække vejret ha ha