Morgengaven

Ja, så skete det… Alle jer, der mente, at vores max på 3 blev til 2x3 fik ret :ups:

Det startede med et enkelt billede herinde af en lille dejlig dreng :hjerte:

Efter et par mails blev det til, at vi lige skulle møde ham til killingenus. Jaja, hvor galt kunne det gå? Sidste år hadede samtlige bimslinger mig…

Sådan var det så IKKE i år. Han viste sig at være en elskelig, lille puttegris af en pelsklump. Åbenbart skulle ‘succesen’ fra sidste år, hvor vi jo endte med at få James, gentages - for vi endte selvfølgeligt med at blive enige om, at sådan en lille bimsling var den PERFEKTE morgengave til os hver :ups: :inlove:

Så i tirsdags blev det tid til at hente ham hjem.

Den bette tog det hele med høj haleføring, og gik straks i gang med at nikke skalder (ja, der er kraft bag hans stangen).

Han blev mødt med lidt blandede reaktioner… Hugo hadede ham, Muffe var let skeptisk, Louis ignorerede ham aktivt (så ret sjovt ud), Rhys var hunderæd, og James var lidt nysgerrig, selvom killinger er livsfarlige!

Efter et par dage kom James frem til, at lidt leg kunne forsøges. Hold op, hvor ser det skægt ud, når sådan et bette myr kan få en voksen kat både til at jagte sig og til at flygte i vild panik. JEG BLIVER ÆDT! :tihi:

Det går stille og roligt bedre med dem alle sammen. Rhys, Louis og Muffe er nu nysgerrige, og Hugo syns bare, han er lidt træls.

I dag lod Rhys og Hugo ham være lidt med i deres leg i haven :hjerte:

Bimsling i blæst (som han har skældt gevaldigt meget ud :høhø: )

Det er hårdt at være killing :tihi:

Prøv lige at se de øjne :smelter:

Og hvad hedder vidunderet så, spørger I nok? På stamtavlen hedder han Wehnert’s Jupiter… Vi synes, det er lidt langt at sige til hverdag, så vi blev enige om at kalde ham Wimse, for han er jo en Wehnert bIMSE. Så indtil nu har jeg kaldt ham… Putput :ups:

Vi har lært lektien: Vi besøger ALRIG Susanne og Claus igen :tihi:

1 Synes om

Kæmpe stort tillykke til jer begge med sådan en dejlig lille putput, han er vel nok skøn :wehuu:

Tillykke med ham!
Hvis jeres max nu er oppe på 12, så skal der jo også lidt nye familiemedlemmer til :tihi:

Han er da meget kær:smelter:

[QUOTE=NinaA;1314818]Tillykke med ham!
Hvis jeres max nu er oppe på 12, så skal der jo også lidt nye familiemedlemmer til :tihi:[/QUOTE]

Du har vist læst forkert, der står slet ikke sådan en tanketorsk i min tekst :ups:

Stort tillykke med den lille pelsbold. :inlove: Sådan morgengave gad jeg da godt at have haft! .,. Jeg må lade mig gifte igen. :tihi:

Wimse PutPut er noget af det sødeste at kigge på. Kan godt forstå han var nødt til at flytte hjem til jer. :hjerte:

Tillykke med den lille vims , han ser så dejlig ud :slight_smile:

Stort tillykke med bettefyren :slight_smile: Jeg mødte ham også til killingenus, og sødere bimseling skal man lede længe efter :hjerte:

Tillykke med det betty myr :wehuu:

Jeg ve’ os ha mig en putput! :kryds::tihi:

Jeg synes sådan set han er et ret godt argument for at blive gift :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg bliver her til morgen ved med at læse overskriften som morgengnaven. Hvad hjertet er fuldt af eller noget … :godmorgen:

Heldigvis bliver man da i lidt bedre humør, når man ser den lille, fluffy bimsesky af hvid pels :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1314880]Jeg synes sådan set han er et ret godt argument for at blive gift :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Heldigvis vil Rune godt gifte sig med mig uden at få en killing :tihi:

Jeg har så overvejet, om han kunne være mit ‘noget blåt’ :høhø: Han er i hvert fald det blå, vi manglede herhjemme :hjerte:

[QUOTE=galath;1314882]Jeg bliver her til morgen ved med at læse overskriften som morgengnaven. Hvad hjertet er fuldt af eller noget … :godmorgen:

Heldigvis bliver man da i lidt bedre humør, når man ser den lille, fluffy bimsesky af hvid pels :)[/QUOTE]

Han er aldrig morgengnaven, men altid morgengnaver :wink: Og middagsgnaver, og eftermiddagsgnaver… Faktisk gnaver han glad i alt og alle ligegyldigt hvad tid det er :dokdok: Især er papir bare lige sagen! Lommeletter, mums :savle:

Det var også lige det vi manglede! Det er altså ikke nok kun at skulle fjerne alle snore og elastikker :dokdok:

Men altså… :wehuu: Hvordan kan man blive sur på ham?

Det kan man ikke - han spinder jo konstant hvis ellers han er vågen :slight_smile:
VH
Susanne

Mind mig om ikke at besøge Susanne sådan lige med det første :høhø:
Har nemlig ikke råd til endnu en kat før til oktober :frowning:

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1314919]Mind mig om ikke at besøge Susanne sådan lige med det første :høhø:
Har nemlig ikke råd til endnu en kat før til oktober :([/QUOTE]
Altså der er slet ikke flere bimser lige nu, “kun” en sød prikket europe dreng og en gnistrende sort europe pige :slight_smile: Og de må først flytte fra om lidt, næste uge engang :wink:
VH
Susanne

Altså Lykke, man kan jo sagtens besøge Susanne og Claus - man skal bare lige huske at spørge om de har killinger før man køre afsted, for så kan man nemlig nå at blive hjemme… :tihi: Altså jeg er selv rigtig glad for at den der lille fine europe pige som jeg har en svaghed for, er solgt… eller rettere, den skulle vist egentlig blive hjemme…

Kan man få blåmaskede misser af at blive gift :gruble: bum bum… :tihi:

[QUOTE=Susanne W;1314921]Altså der er slet ikke flere bimser lige nu, “kun” en sød prikket europe dreng og en gnistrende sort europe pige :slight_smile: Og de må først flytte fra om lidt, næste uge engang :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tjah, pigen er desværre udelukket da jeg leder efter en missedreng til min egen bob-dreng som godt kan li at mosle og bokse godt og grundigt. Han har brug for en legekammerat der gider lege med ham og som bare går når han (bettefisen) bliver for meget. Jeg har lidt det samme problem med Bettefisen som Lykke & Rune havde med Luis.