Mormor er stolt

Så er mit barnebarn Sille 12 år og hun klarer sig stadig fantastisk godt http://www.ridehesten.com/Heste-nyheder/SeNyhed/?ID=10819

Er udtaget til at præsentere Danmark ved Nordisk Stævne.

Jeg har også set en video, hvor hun rider et dressurprogram uden saddel og til sidst kun med grime.
Så har jeg da lov til at prale lidt ikke? :slight_smile:

Det har du bestemt lov til, for det er ualmindelig flot !
Det er ikke mange 12 årige der kan :slight_smile:

Vi har også skrevet om Sille:

Det må du i hvert fald. Har fulgt en del med i det der sker i Bernstorffparken i øjeblikket, har dog ikke lige set ponyklasserne. Men det er i hvert fald noget at være stolt af :ok:

Edit: Kan det passe at en del har forkert fat i hendes navn, at det er Engermann og ikke Engemann? :slight_smile: (Edit 2: Det er vist bare en slå fejl)

Hvor er det bare flot! :thumbup:

Og klart, det skal der prales af! :ok:

Jo Hanne, det er meget flot… og jeg ville have jublet højt, hvis det ikke lige var for en ting…
Kan du ikke bede dit barnebarn om at ride sin hest med hjælp af schenkel og sæde - fremfor at lade den gå under lod og dermed få et direkte underlige, for ikke at sige unaturligt bevægelsesmønster.
Prøv bare at se de andre ponyryttere i Pias link… det er så forfærdeligt og uendeligt trist at se på :frowning:

Ja - jeg kan måske nok ikke tilade mig at skrive sådan til en glad “bedste”… men det kan jo være at du kan få lidt fornuft ind i dit barnebarns hoved - som modvægt til hendes træner og undervisere…

:hjerte::hjerte:

Yndig pige, flot hest - og bare SÅ flot klaret.

Selvfølgelig skal du være stolt; Mega…

Tillykke med hende. :flag::flag::flag:

Har ikke forstand på heste, men tillykke alligevel :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;607007]Jo Hanne, det er meget flot… og jeg ville have jublet højt, hvis det ikke lige var for en ting…
Kan du ikke bede dit barnebarn om at ride sin hest med hjælp af schenkel og sæde - fremfor at lade den gå under lod og dermed få et direkte underlige, for ikke at sige unaturligt bevægelsesmønster.
Prøv bare at se de andre ponyryttere i Pias link… det er så forfærdeligt og uendeligt trist at se på :frowning:

Ja - jeg kan måske nok ikke tilade mig at skrive sådan til en glad “bedste”… men det kan jo være at du kan få lidt fornuft ind i dit barnebarns hoved - som modvægt til hendes træner og undervisere…[/QUOTE]
Jeg har netop her til aften talt med Trine (hendes mor) og hun fortalte bl.a. at Sille netop IKKE rider på tøjlerne, men med schenklerne og vægten.
Gjorde hun ikke det, kunne hun ikke ride et dressurprogram uden saddel og kun med grime.

Hvis du ved lejlighed gider, så se her:

[QUOTE=Ann K;607007]hvis det ikke lige var for en ting…
Kan du ikke bede dit barnebarn om at ride sin hest med hjælp af schenkel og sæde - fremfor at lade den gå under lod og dermed få et direkte underlige, for ikke at sige unaturligt bevægelsesmønster.
[/QUOTE]

Hvor ser du hun gør det?
Jeg kan ikke se nogle billeder, hvor hun rider, men kun hvor hun sidder på hesten og smiler til fotografen.

Tillykke med det Mega - det er rigtig flot af dit barnebarn :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;607027]Hvor ser du hun gør det?
Jeg kan ikke se nogle billeder, hvor hun rider, men kun hvor hun sidder på hesten og smiler til fotografen.

Tillykke med det Mega - det er rigtig flot af dit barnebarn :-)[/QUOTE]

Hvis du ved lejlighed gider, så se her:
http://www.hestegalleri.dk/vid_alle.aspx?UserID=32699

Så er er et par uheldige billeder af hende på diverse sider :frowning:
Det er en modbydelig tendens, der er ved at brede sig og man kan desværre nu også iagttage den helt ned i ponyklasserne… så grim og dårlig ridning, der i hvert fald ikke har hestens velbefindende for øje.
Så det glæder mig meget, hvis dit barnebarn kan opnå så fine resultater - og samtidig opnår dem ved at gå mod strømmen og helt sikkert også et voldsomt pres fra omgivelserne… Dygtig pige! :slight_smile:

[QUOTE=Mega;607030]Hvis du ved lejlighed gider, så se her:
http://www.hestegalleri.dk/vid_alle.aspx?UserID=32699[/QUOTE]

I mine øjne er det utrolig flot. - Og sikke lækker pony! :slight_smile: