Mors bodyguards...*ggg*

Her i huset er der den regel at hvis man som kat kan komme ind og ud af vinduet selv så er man stor nok til at komme udenfor…
Det fungerer perfekt, selvom Elvira ikke gider gå ud så tit, men de to store drenge de hopper lystigt ud og morer sig det meste af dagen hvor de så kommer hjem til spisetid og når der skal soves (mors dyne ER jo den bedste…)

Men her forleden blev jeg temmelig overrasket da jeg skulle over til kaffe hos en veninde der bor 2 min på gåben fra mig, for da jeg låser min hoveddør og drejer rundt om hushjørnet kommer Sorte Satan spænende efter mig med Midi i hælene…min gamle hunkat som jeg havde for 10 år siden EEEEELSKEDE at gå tur, men hun gik så også hjem igen så snart jeg gik ind i et hus, så jeg tænkte at det var da bare hyggeligt…
Da jeg ankom miavede de begge og vente om…TROEDE jeg… for i samme øjeblik som jeg var kommet ind i opgangen og op til min venindes lejlighed hvor hun åbnede døren så stod Sorte Satan liiige bag mig, han havde været hurtig og var smuttet ind inden yderdøren lukkede…
Da min veninde ikke er så meget for katte i sit hjem tager jeg katten, går ned og sætter ham udenfor døren…DET fattede de og de gik hjem…men kl. 18.00 kunne min veninde fortælle mig at begge katte var kommet for at hente mig for de sad på fortorvet og kiggede op på vinduet…
Så snart de så mig så gik turen rask hjem igen til madskålen, med en temmelig imponeret mor…
I aftes var Midi derimod endnu mere imponerende for der var jeg ovre efter rideudstyr hos en veninde, men de sov da jeg tog derover så de har ikke set hvor jeg gik hen…Alligevel stod Midi lige så troeligt foran hoveddøren da vi kom ud fra hende og da jeg gik hjem gik han pænt ved siden af mig, han stoppede tilmed op et splitsekundt hvis han var ved at nå bare den mindste smule længere end mig…ggg

Er jeres katte ligeså skøre eller?

Nej mine er ikke, men det lyder rigtig hyggeligt

hehe, mine løber ikke ude, men de tager imod mig ved døren:)

Men hvor må det være hyggeligt at blive fulgt afsted af sine katte-wehuu

Vores ene hunkat havde engang den vane, at når man kom cyklende eller gående ned mod huset, kom hun altid farende, mens hun miavede og spandt som et orkester, og fulgte med en til døren … og så løb hun afsted igen. -tihi

Det lyder rigtig dejligt. -love -love

Min datter har to dejlige misser og særlig den ene er lidt sjov.
Milton, som han hedder, følger min datter når hun skal til købmanden og i starten var hun ikke særlig glad når han gjorde det, men han var smart den stribede Milton.
De bor op til Nordre Strandvej i Risskov, så det var med bange anelser hun så han fulgte med. Da hun kom hen til hvor købmanden er, skal hun over på den anden side, så hun pegede på bænken og sagde: Bliv her. Milton hoppede op på bænken og sad der og ventede til hun kom tilbage, hvorefter han fulgte pænt med hjem.
Så nu er det en vane, han følger hende hen til bænken og hvis det er godt vejr, så venter han på bænken, regner det, så sidder han under bænken.
Knus Elin

Dejlige historier, både fra Ronja og Leopolds mor…
Jeg har selv indekatte, så jeg må også “nøjes” med at blive taget imod ved døren…

tja, mine har selv valgt at være udekatte, jeg synes det er helt fint når bare de kommer år jeg kalder, skulle jeg ud og lede efter dem hver gang så havde de ikke fået lov til at gå ud og ind som de vil.

Næ de katte vi har haft der var ude/inde katte valgte heldigvis at blive på matriklen :smiley:

I dag har vi heldigvis en stor indhegnet have (jeg ville ikke turde andet), hvor de kan boltre sig i - men er man i haven, følger de også en der hvor man er -thumbs

Jeg opdagede lige her til aften at det vist ikke er så heldigt at have en kat der hedder Sorte Satan når man følger sin venindes barn hjem og pigen så går og kalder på ham mens der går en invanderdame bag en ggg
Der blev ikke sagt noget til os, men min venindes datter på 7 gik og fløjtede efter ham og da hun ikke kunne se ham råbte hun af sine lungers fulde kraft:“SORTE SAAATAN!!!”
(UPS…)

[quote=Ronja;73423]Jeg opdagede lige her til aften at det vist ikke er så heldigt at have en kat der hedder Sorte Satan når man følger sin venindes barn hjem og pigen så går og kalder på ham mens der går en invanderdame bag en ggg
Der blev ikke sagt noget til os, men min venindes datter på 7 gik og fløjtede efter ham og da hun ikke kunne se ham råbte hun af sine lungers fulde kraft:“SORTE SAAATAN!!!”
(UPS…)[/quote]

-LOL-sorry Hvor må det have været pinligt. -tihi

helt vildt, og tøsen blev vildt flov da jeg fortalte hende hvorfor jeg begyndte at grine ggg