Mors Dag, Hvad fik i?

Jeg fik den her skønne buket fra min søn, sendt af hans plejefamilie :hjerte:

Jeg havde købt en æske chokolade og en bog om muffins til hans plejemor.

min mor fik en god middag og blomster…

hvad har i givet / fået?

Jeg gav min mor 100 blomsterløg :slight_smile:

Min mor fik ikke noget.

Interflora dukkede aldrig op med buketten:(
Vi har forklaret vores mor at vi havde købt en buket, men at den ikke dukkede op.

Jeg har fået noget rigtíg lækkert chokolade af mine piger. Min mor har ikke fået noget endnu, da mine forældre er på ferie :slight_smile:

Min mor er her ikke mere.

Jeg fik en blå orkidé af mine drenge.

Havde bestilt over interflora til min mor :hjerte:

Har jo ingen børn , men Sejr kom op med morgen mad på sengen. Og et par af vores forårs blomste selv plukket og så fik jeg en massage . Jeg skal nok skåne jer for billeder af mig og mit elvis morgen hår LOL Heldigvis blev der ikke taget billeder

Min mor ville jo ikke have nogen mors dags gave , vi havde alle fået forbud mod at tage noget med . Men tom hændet ville vi ikke komme. Så vi havde bagt en mors dags kage.

Jeg fik en smuk blomsterkrans i en sød mail fra Skygge og de andre “vildmisser”. :hjerte:

Min datter var her i fradags ( fordi vi skulle på udstilling i dag) med en rigtig stor og flot orkide…og som misserne ikke har rørt endnu :høhø:
Min søn har lige nu været her med en æske dejlig chokolade.:slight_smile:

Min mor døde sidste sommer så det var mærkeligt at ikke skulle finde en gave til mor i år :ked:

Jeg har ikke fået noget i dag, men Andrea gav mig blomster i mandags og de står stadigvæk fint :slight_smile:

Min søster og jeg gav min mor en digital ramme, som vi havde fyldt med billeder af børn og børnebørn…

Jeg gav min mor en smuk buket, bestilt ved interflora :slight_smile:

I min familie har vi aldrig brugt at fejre mors/fars dag. Så jeg fik lov at knokle med rengøring og havearbejde, lave søndagsmiddagen alene OG tage opvasken selv :stuck_out_tongue:
Men ungerne har da klaret hovedrengøringen på egne værelser, og ryddet mad væk og taget vasketøj ind mens jeg var til koncert. Og Per fik trods alt kørt flere læs grene og affald på genbrugsen inden han smuttede på fisketur…

Jeg har ikke givet min mor noget, vi har nemlig aldrig brugt mors dag - det er jo bare noget interflora har opfundet, for at kunne tjene penge… Jeg behøver ikke én særlig dag om året, for at vise min mor at jeg elsker hende, det gør jeg hele året :slight_smile:

Hundene og misserne var gået sammen, om de dejligste sko til mig. :juhu:
Jeg havde godt nok hjulpet dem med at hente dem, da der var 30 km ind til butikken og det er altså for meget for de små poter. :ups:
De skulle også bruge lidt hjælp til at få skrevet kortet :ups::ups:
De havde lidt problemer med at stave sætningen: Verdens bedste mor, som gør så meget for os :høhø::høhø:
Gaven lå på bordet flot pakket ind i flere dage, så det var skønt at få lov at åbne den…

Min mor fik en bluse, hun havde ønsket sig

Der var ingen blomsterbutikker på motorvejen mod Østjylland, så jeg endte med at være nødt til at købe en blomst til min mor i den lokale brugs. Heldigvis havde de en brændende kærlighed, så jeg kunne forklare min mor, at jeg på grund af et begrænset udvalg havde været nødt til at gå efter symbolværdien :høhø:

:inlove: :inlove: :inlove:

Jeg fik det, jeg plejer at få : ingenting

Og jeg gav det, jeg plejer at give : ingenting

Jeg vil langt hellere have/give noget alle andre dage - for kærlig opmærksomhed kan en mor sagtens tåle hver dag i året - uden at blive selvfed :hjerte:

Jeg tilslutter mig Tante Tut, for jeg fik ingenting og gav heller ingen ting…

I vores familie er vi sådan lidt modstandere af de der fjollede dage som vist KUN er til for blomsterhandlere og chokoladeforretningernes skyld.

Her får jeg blomster jævnligt og udenfor ‘højtiderne’, lige som jeg altid tænker på min Mor og køber små hyggelige ting til hende når jeg falder over noget jeg véd kan have hendes interesse. Men jeg synes ikke vi behøver en bestemt dag, for at huske på hinanden. Synes det er meget federe at blive overrasket…

Vi går ikke så meget op i mors dag i vores familie. Min mor døde i marts, men før i tiden besøgte jeg hende gerne på mors dag. Sommetider havde jeg en blomst med, andre gange ikke.
Min ene søn kom på besøg i går, og han havde faktisk en æske chokolade med, og et skrabelod. Der var faktisk 100,- på det, så det var jo dejligt :smiley:

Min datter valgte så at lave aftensmad til os. Det var hendes måde at forkæle mig på denne dag. Men det kan hun nu også sagtens finde på, på andre dage :hjerte:

Jeg gav ingenting - vi gør ikke så meget ifht alt det der mors dag og fars dag i vores familie :slight_smile: (Og så er de i øvrigt i USA)

Og mor er jeg ikke selv :slight_smile: Så det er så nemt :tihi: