Mors dag - morgengave

:s:S:S

Jeg fik den mest ubehagelige og uvelkomne gave lige fra morgenstunden i dag :

MIGRÆNE !!!

Øv og æv, jeg havde glædet mig som et lille barn til juleaften, fordi jeg skulle møde alle jer dejlige piger, katter og kager.

Men det eneste jeg kan er at ligge LIT DØ PARADE - med alle gardiner lukket for - og med en kølig klud på panden.

nøøøøj, hvor har jeg medlidenhed med mig selv - når jeg ved, hvad jeg er gået glip af…

:græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde: :græde:

ej din stakkel - sikke da noget…

og du gik faktisk glip af verdens mest alsidige kagebord - det var imponerende :rock:

Stakkels dig … håber det går hurtigt over :kryds::kryds::kryds:

Ærgeligt at gå glip af kageudstillingen … :S

Stakkels dig - rigtig god bedring.

-love

Stakkels stakkels dig, jeg håber du snart er ovenpå igen.
Som et plaster på såret skal du se hvad jeg fik i anledning af Mors dag af min søn.

Er han ikke dejlig?
Knus Elin

Elin - Sikke en dejlig gave. -forelsket

Therese - Din lille stakkel. -kramer -kramer

Øvs Therese det var da rigtig træls :ked:

-kramer

[quote=Leopolds mor;177634]Stakkels stakkels dig, jeg håber du snart er ovenpå igen.
Som et plaster på såret skal du se hvad jeg fik i anledning af Mors dag af min søn.

Er han ikke dejlig?
Knus Elin[/quote]

Nåååå, hvor er den nuser Elin - en dejlig søn at komme med sådan en gave til sin mor.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu::wehuu:

Tak for alle de dejlige hilsener… og Elin, sikke da en dejlig rød hankat… eller to, burde jeg vel sige.

:hjerte::hjerte:

Sød og kærlig søn du har (hvordan skulle han blive andet med jer to som forældre ?)

Øv for den da :rock:

Vi var flere der kiggede meget efter dig i dag, men der var jo en rigtig god (eller skal vi sige dårlig) forklaring på dit fravær.

Jeg håber, du snart er oven på igen :slight_smile:

…og vi ses garanteret på en anden udstilling :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;177798]Øv for den da :rock:

Vi var flere der kiggede meget efter dig i dag, men der var jo en rigtig god (eller skal vi sige dårlig) forklaring på dit fravær.

Jeg håber, du snart er oven på igen :slight_smile:

…og vi ses garanteret på en anden udstilling :)[/quote]

:):slight_smile:

Tak… det går riiiiimeligt lige nu… og jeg havde lavet det fineste skilt med [COLOR=magenta]TANTE THERESE på… alt var gjort klar i går aftes - så jeg var nærmest grædefærdig da jeg vågnede med migræne - jeg havde glædet mig meget til at møde jer.[/COLOR]

:besvimer::besvimer::besvimer:

Ja… vi ses så absolut en anden gang.

:inlove::inlove::inlove:

Kæreste Therese…:wehuu:

Om du vidste…hvor jeg havde glædet mig til at vi endelig skulle mødes.

Din stakkel…:græde: :græde:

-blomst til Rynke fra mig …det skal forestille en mælkebøtte…

-kramer til dig fra mig…

[quote=Mona Jensen;177810]Kæreste Therese…:wehuu:

Om du vidste…hvor jeg havde glædet mig til at vi endelig skulle mødes.

Din stakkel…:græde: :græde:

-blomst til Rynke fra mig …det skal forestille en mælkebøtte…

-kramer til dig fra mig…[/quote]

:):):slight_smile:

I lige måde, Mona… men kommer tid, får vi råd…

:tihi::tihi:

Jeg printer mælkebøtten ud til Rynke og siger TAK

:hjerte:

Gia og Leise sender bløde, bløde trøste-potedask. Gia ville gerne have mødt søde tante…
Gissepiges madmor spørger, om du har været inde om en neurolog mht migræne?
Der findes i dag rigtig god special-medicin (bl. a. noget, som hedder Maxalt, fåes som sugetabletter og det skulle være virkelig godt!).
Håber, at det går bedre idag :?

[quote=MiSi;177952]Gia og Leise sender bløde, bløde trøste-potedask. Gia ville gerne have mødt søde tante…
Gissepiges madmor spørger, om du har været inde om en neurolog mht migræne?
Der findes i dag rigtig god special-medicin (bl. a. noget, som hedder Maxalt, fåes som sugetabletter og det skulle være virkelig godt!).
Håber, at det går bedre idag :?[/quote]

:s:S

Næ… har ikke været til noget… for de vil alle hælde medicin i mig - og jeg er MODSTANDER af medicin - så jeg graver mig bare ned så længe det varer.

:uha::uha:

Tak for dejlige, bløde potenus - det kan man aldrig få for meget af.

:wehuu:

Næ… har ikke været til noget… for de vil alle hælde medicin i mig - og jeg er MODSTANDER af medicin - så jeg graver mig bare ned så længe det varer.

:uha::uha:

Tak for dejlige, bløde potenus - det kan man aldrig få for meget af.

:wehuu:[/quote]

Kæreste Therese :hjerte:

Efter du har gravet dig op i dag??

hvordan har du det så :S

[quote=Mona Jensen;178186]Kæreste Therese :hjerte:

Efter du har gravet dig op i dag??

hvordan har du det så :S[/quote]

:rock::rock::rock:

Som om jeg har været ude og more mig en hel uge… svimmel, kvalme og ADR ! - men ingen migræne.

:wehu:

Tak fordi du spurgte…

:wehuu:

Som om jeg har været ude og more mig en hel uge… svimmel, kvalme og ADR ! - men ingen migræne.

:wehu:

Tak fordi du spurgte…

:wehuu:[/quote]

Åh…Therese-pige fra mig -blomst-blomst til dig.
Jeg håber et par mælkebøtter kan gøre gavn.

[quote=Mona Jensen;178215]Åh…Therese-pige fra mig -blomst-blomst til dig.
Jeg håber et par mælkebøtter kan gøre gavn.[/quote]

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Tak for det, Mona… alt hjælper og varmer mit gamle hjerte…næstekærlighed er en dejlig egenskab at være i besiddelse af…

-engel

Stakkels dig Therese, det må ikke være rart at få det sådanne engang imellem :ked:

Heldigvis fik jeg ikke det i morsdags gave - men det kan være at jeg får det, fordi jeg fik nemlig en flaske dejlig champus som nu ligger på køl -høhø

Håber ikke at den giver mig hovedpine imorgen :smiley: