Mosquito og misserne

Ja jeg ved jo godt at dettte her er Kattegale, men kan ikke lade være med at vise lille Mosquito :slight_smile:
Han er nu “vokset” så han er kommet tl at veje 620 g og er lidt over 10 uger.

Han er frygtløs, og her i weekenden har vi været på Døllefjelde-marked hvor der var en bod med ting til små hunde.
Der så jeg en jakke hvorpå der stod Macho og den måtte Mosquito så have.
Det er nemlig lige ham.
Den er alt for stor og det er heller ikke meningen at han skal gå med tøj, men han fryser jo når han er ude, så til næste vinter passer den nok:tihi:

Han mødte flere store hunde og de blev lige sat på plads at en meget “gal” Mosquito :høhø:

Han leger godt med misserne og de er så søde ved ham selvom han trækker dem i halerne samtidig med at han knurrer helt vildt :tihi:

Han er bare lidt utilfreds med at de ikke levner noget af deres kattemad til ham, det vil han nemlig meget gerne have og det må han jo ikke:høhø:
Hilsen Lisbeth

:hjerte:
Han er sååå sød.
Vi har en lille Jack russell terrier på 12 uger ( Dimsen) - som også fryyyser på kolde dage udenfor, og mig der hader hunde med tøj på, har måtte sidde og sy en frakke til hende :tihi:

Lille store Mosquito - hvor er han sød :inlove:

Nuuuiiii hvor er han bare dejlig…

Kære Lisbeth.

Mange mange tak for de fine billeder af Tuttelutten og misserne.

Hvor er han skøøøøøøøøøøøøøøøøøøn. :klapper:
Knus fra Mona

:besvimer::besvimer::besvimer: suuuuuuk hvor er han bare super skøn.

Han er sååå sød.
Vi har en lille Jack russell terrier på 12 uger ( Dimsen) - som også fryyyser på kolde dage udenfor, og mig der hader hunde med tøj på, har måtte sidde og sy en frakke til hende :tihi:[/quote]

BILLEDER!!! :thumbup: :høhø:

Mine forældre har en JR på 14 år - De er simpelthen SÅ skønne!! :hjerte:

Og Lisbeth,

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ!!! Der findes da så absolut intet lækrere end såhn en fantastisk bamse plys bjørn :hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=DK*DeLaCour;369368]BILLEDER!!! :thumbup: :høhø:

Mine forældre har en JR på 14 år - De er simpelthen SÅ skønne!! :hjerte:[/quote]

Ja, lad os bare spamme Lisbeth´s tråd lidt :stuck_out_tongue:

Hold da op, hvor er hun sød hende Dimsen :hjerte:
Sjovt med det ene røde øre.:tihi:
Hilsen Lisbeth

[quote=Poly-Cats;369729]Ja, lad os bare spamme Lisbeth´s tråd lidt :stuck_out_tongue:

[/quote]

Havde FULDSTÆNDIG glemt den her tråd! Undskyld :stuck_out_tongue:

Hvor ER det en SKØØØØØN JR!! Bette Nus… :hjerte: :hjerte:

Mine forældres ser sådan her ud:

Skønne SKØNNE race :wehuu:

Og Lisbeth, undskyld for spam…

[quote=DK*DeLaCour;372850]Havde FULDSTÆNDIG glemt den her tråd! Undskyld :stuck_out_tongue:

Hvor ER det en SKØØØØØN JR!! Bette Nus… :hjerte: :hjerte:

Mine forældres ser sådan her ud:

Skønne SKØNNE race :wehuu:

Og Lisbeth, undskyld for spam…[/quote]

Det gør skam ikke noget, I er tilgivet :slight_smile:

Nuuuuuuuuuiiii… Hvor er han dog nuttet :hjerte:
Pas du bare på at der ikk er nogen der putter ham i lommen under et kattebesøg… :tihi: