Mosquito's nye legekammerat

[quote=Coon Danica;381924]Kattene er meget søde ved dem.
Det er ikke altid at hundene er så søde ved kattene, stakkels den kat som prøver at smage det mad som en af hundene er ved at spise.
Haps siger, jo misserne har stor respekt for de små…:høhø:
Hvad er det for en hund du har?[/quote]

Jeg kan lige se det for mig. Sådan en lille hund sætte en kæmpe kat på plads :høhø:

Vi har en Rottweiler dreng og så har vi en blandingspige, som indeholder Rottweiler og noget andet… Faderen løb fra sit ansvar, så han er ukendt :tihi: Hos os er det faktisk hundene, som har stor respekt for kattene. Vores MCO Oliver, er vild med hundemad, så han skal altid smage lidt i hundenes madskål. Det får han pænt lov til, så sidder hundene og venter til Oliver er færdig med at smage.

[quote=Bølle-missen;381926]Iih Lisbeth… :fin:

Kan kattene heller ikke holde trit? ;)[/quote]

Jo ingen kan slå en maine coon :høhø:

Ellers nmå du meget gerne låne Bernie et par dage. Han er blevet en duracell-kat. Lige nu går den med 120 gennem hele lejligheden og alt legetøj og papkasser flyver rundt når han kommer forbi… -LOLOg han kan bare slet ikke stå fast med sneskoene på det der lakerede trægulv -LOL

Ej dog, hvad er der blevet af Go-drengen:høhø:

Måske I skulle skifte til billige batterier og sommersko :tihi:

[quote=Coon Danica;381950]Ej dog, hvad er der blevet af Go-drengen:høhø:

Måske I skulle skifte til billige batterier og sommersko :tihi:[/quote]

Han blev til en speedy-kat. :stuck_out_tongue: Det der milde rolige udtryk ser vi ikke meget til. :muhaha: Falsk reklame siger jeg bare :venter:.

Det positive er så at han så sover sødt længe efter sådan et udbrud er overstået. Det er Freja meget taknemmelig for :fløjte:

[quote=Bølle-missen;381955]Han blev til en speedy-kat. :stuck_out_tongue: Det der milde rolige udtryk ser vi ikke meget til. :muhaha: Falsk reklame siger jeg bare :venter:.

Det positive er så at han så sover sødt længe efter sådan et udbrud er overstået. Det er Freja meget taknemmelig for :fløjte:[/quote]

Det vil sige de der øjne du faldte for er væk…:høhø:
Bernie dog, du skuffer dig gamle madmor:tihi:

Louise nu kan du se hvad det er der er så sødt ved en maine coon, bare spørg de andre maine coon ejere:?

guuuuuuuuuuuuud hvor er den bare nuser… :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Hvor er BiBi bare fin og kær og dejlig og yndig og vidunderlig…

Tillykke med hende og også med Myggen.

Er det meningen, at de skal have hvalplinger ?

Kan/må man parre en korthåret med en langhåret ??

:øhmm:

Hvor er BiBi bare fin og kær og dejlig og yndig og vidunderlig…

Tillykke med hende og også med Myggen.

Er det meningen, at de skal have hvalplinger ?

Kan/må man parre en korthåret med en langhåret ??

:øhmm:[/quote]

Tak Tante Tut.:hjerte:
Jeg ved ikke om de måske engang skal have hvalpe, jeg nænner jo nok ikke at gå af med dem så…

Man må godt krydse en korthåret og en langhåret, men de er begge langhåret her, men Mosquito er bare ikke så pelsrig endnu, jeg må prøve at give ham gødning :tihi:

[quote=Coon Danica;382389]Tak Tante Tut.:hjerte:
Jeg ved ikke om de måske engang skal have hvalpe, jeg nænner jo nok ikke at gå af med dem så…

Man må godt krydse en korthåret og en langhåret, men de er begge langhåret her, men Mosquito er bare ikke så pelsrig endnu, jeg må prøve at give ham gødning :tihi:[/quote]

-engel

Undskyld, Mr. Mosquito …

Årh, de ville få de kæreste hvalplinger - og selv om jeg nu er tilbage i ny og forbedret udgave :fløjte::fløjte: - så har jeg ikke aflagt min gamle vane med at sige :

MIG HA* !!!

:hjerte:

[quote=Tante Tut;382390]-engel

Undskyld, Mr. Mosquito …

Årh, de ville få de kæreste hvalplinger - og selv om jeg nu er tilbage i ny og forbedret udgave :fløjte::fløjte: - så har jeg ikke aflagt min gamle vane med at sige :

MIG HA* !!!

:hjerte:[/quote]

Mosquito siger at du er tilgivet.
Han spørger også om du måske så skal skrives på venteliste til en af hans måske kommende børn :tihi:

[quote=Coon Danica;382394]
Mosquito siger at du er tilgivet.
Han spørger også om du måske så skal skrives på venteliste til en af hans måske kommende børn :tihi:[/quote]

:hjerte:

Tak, Mr. Mosquito - du har et godt væsen.

Se, nu bor jeg jo ikke alene - så jeg må først have en samtale med Silke, Rynke, Viggo, Viola, Vinni og de seks nye, hemmelige dyr.

:slight_smile:

Tak, Mr. Mosquito - du har et godt væsen.

Se, nu bor jeg jo ikke alene - så jeg må først have en samtale med Silke, Rynke, Viggo, Viola, Vinni og de seks nye, hemmelige dyr.

:)[/quote]

Tak.
Vi venter spændt på at høre hvad I når frem til så:tihi:
Har de seks nye meget at skulle have sagt :høhø:
Må man få nogle navne på dem når vi nu ikke må se de dyr :tihi:

[quote=Coon Danica;382403]Tak.
Vi venter spændt på at høre hvad I når frem til så:tihi:
Har de seks nye meget at skulle have sagt :høhø:
Må man få nogle navne på dem når vi nu ikke må se de dyr :tihi:[/quote]

:):slight_smile:

Vi har holdt et laaaangt møde, men er endnu ikke nået til enighed :venter::venter::venter:

De nye dyr har endnu ikke fået navne, men har da lidt i tankerne - og næe… de har ikke det store at skulle have sagt…:høhø:

[quote=Tante Tut;382544]:):slight_smile:

Vi har holdt et laaaangt møde, men er endnu ikke nået til enighed :venter::venter::venter:

De nye dyr har endnu ikke fået navne, men har da lidt i tankerne - og næe… de har ikke det store at skulle have sagt…:høhø:[/quote]

:tihi: Jamen giv I jer bare god tid, ingen små er på vej endnu:høhø: