Motionsrummet

Når man vælger at have indekatte på relativt lille plads og ovenikøbet gerne vil udstille i hvert fald én af dem som kastrat i en rimelig kondition, må man jo gøre noget :slight_smile: Jeg forelskede mig i det amerikanske system, Catwallks, men pga. bl.a. told blev jeg enig med mig selv og min økonomi om, at der måtte findes en anden løsning. Så jeg blev lidt kreativ og købte nogle billige hylder, en tæpperest, to små hængekøjer og et kradsebræt:

Fordi der ikke er den vilde plads til at svinge f.eks. en Da Bird her i huset, gør jeg tit det, at jeg svinger den op på en af hylderne og så springer kattene (især Galliano) rundt efter den. Det er også en slags motion :smiley:

Deres høje kradsetræ fik så sin endelige plads i gangen og en hylde blev sat op over badeværelsesdøren, så man lettere kunne komme fra kradsetræet og om bag forhænget, hvor der er en hylde som er dedikeret til soveplads -thumbs

Det ser fint ud :smiley: -thumbs
mvh Camilla

Hvor ser det godt ud, og misserne elsker det helt sikkert, skide godt fundet på -thumbs

Hvor er det godt fundet på… :smiley:

Det ser bare super godt ud og jeg ville helt sikkert selv vælge at gøre i samme stil som det jeg her ser på billederne, hvis ikke vores katte havde muligheden for at komme ud. Man kan nemlig på meget lidt plads give dem muligheden for at komme i højden på den måde, du her har udnyttet pladsen -thumbs

Hvor er det bare fint! Du har virkeligt været kreativ -thumbs
Jeg har desværre ikke nok vægplads til så mange hylder, men toppen af reolerne kan sagtens bruges :slight_smile:

Alt kan bruges :stuck_out_tongue: Men da jeg faldt for det system “opdagede” jeg, at hele den væg nu havde været tom i næsten 4 år, så der var nok ikke store chancer for, at den ville blive brugt alligevel og så var det jo bare om at komme igang :smiley:

Super god ide! Det vil jeg lave hvis vi får den nye lejlighed vi har kig på (Hvis kæresten giver mig lov -høhø )
Det ser godt ud -thumbs

Det er da kanon, og rigtig godt fundet på [bigloony] [bigloony]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Ej hvor er det fedt!!! Jeg er overbevist om at misserne nyder det!!!

Enig -thumbs