Motor 2019

Nyt år - nyt hår …
jamen som jeg sagde - og håbede, over i JPS farver…John Player Lotussen var en af de flotteste biler ever…

Jamen jeg syntes også Lotus’en var fed. Men derfor kan jeg jo godt mene at denne bil mangler rødt :wink: Men som sagt, kører den hurtigt, bliver jeg nok fan af farverne.

den har da Dannebrog…men måske en rød pinstripe rundt om HAAS

Første testdag …ved ikke om der kommer noget stream …i dag er det GRO

For dem med F1 pro tv kommer der stream :slight_smile:

Om der kommer nogle “gratis” stream via youtube kunne være ret spændende at kigge efter.

en gang havde de gode kommentatorer på F1 appen, hvor tiderne kunne følges, men de blev åbenbart sparet væk allerede sidste år :frowning:

Der siges at der skulle komme en stream i dag, skulle også have været i går …men teknikken drillede …eller en dårlig undskyldning
syns det gik OK for HAAS…men er forundret over at de tilsyneladende (stadig??) lider lidt med blødeste compound …ser pt ud til at de kommer til at kæmpe i top 10

ja det umiddelbart ser det mere tæt ud i år …

men omvendt så har vi jo også set før, at dag 1 siger forbavsende lidt om årets endelige resultat :stuck_out_tongue:
De kører jo sjældent de samme testprogrammer samme dag, så sammenligning er svært.

Er ret sikker på at der er mere i både Ferrari, HAAS, Mercedes og Renault - ser man Mercedes og Renault har de haft begge kørere i bilen…og kørt stort set identiske tider - er mere i tvivl om McL, for den er der kommet skub under, så jeg tror de har fyret helt op under den

Syn’s at første testuge var lidt træls for HAAS…men de viste at der er noget i bilen…håber de har fået fixet alle småting
nu anden testuge, i dag og torsdag er det MAG, onsdag og fredag, GRO

Big Mag får gonnok travlt i Sebring weekenden …både 1000 miles og 12 timer …wtg

HAAS har ændret kører lineuppet for torsdag og fredag …MAG og Gro deler, torsdag starter MAG, GRO overtager efter pausen, fredag omvendt…

OG …det gik lige op for mig at både WEC, Sebring og F1 er samme weekend…må nok købe et par poser kaffe extra…og noget FF

Nå…Charlie Whiting er gået til de evige racerbaner…rip
har totalt opgivet at holde styr på træning og løbs tider - men tror at jeg har de vigtigste
WEC Grønt fredag kl 16 +5 ie kl 21 dk tid - 8 timer eller 1000 miles
Lørdag, 12 timers Sebring Grønt 10.40 +5

F1 træning 1, fredag 01.55
træning 2, 5.55
træning 3, 3.55 lørdag
qual 6.30
race/optakt søndag kl 05.00

Ja Charlie får de dælme svært ved at finde en afløser til … :frowning:

skyder på at det kunne blive Jean Todt

Det bliver så Michael Masi

HAM 1 efter første træning, MAG 9, 1,335 efter - GRO 12, 3/10 efter MAG

FP 2 knapt så god …GRO 10, MAG 12 - tror dog det mere var dæk og fuel test

Nå, gik glip af FP3 på grund af WEC…men qualen så jeg og den var da OK…gammel MAG kom på podiet som 3’er i 12 timers løbet …så OK til det …alt i alt en god forberedelse til 24 timers LM…
nu får jeg lige en kande kaffe eller to…og en pose franske abrikoser…så kan jeg klare de næste par timer inden komaen sætter ind

så skal vi høre på hulkeberg igen …

8 point til MAG…historien fra sidste år gentog sig for GRO