Motor 2019

Big Mag får gonnok travlt i Sebring weekenden …både 1000 miles og 12 timer …wtg

HAAS har ændret kører lineuppet for torsdag og fredag …MAG og Gro deler, torsdag starter MAG, GRO overtager efter pausen, fredag omvendt…

1 Synes om

OG …det gik lige op for mig at både WEC, Sebring og F1 er samme weekend…må nok købe et par poser kaffe extra…og noget FF

1 Synes om

Nå…Charlie Whiting er gået til de evige racerbaner…rip
har totalt opgivet at holde styr på træning og løbs tider - men tror at jeg har de vigtigste
WEC Grønt fredag kl 16 +5 ie kl 21 dk tid - 8 timer eller 1000 miles
Lørdag, 12 timers Sebring Grønt 10.40 +5

F1 træning 1, fredag 01.55
træning 2, 5.55
træning 3, 3.55 lørdag
qual 6.30
race/optakt søndag kl 05.00

1 Synes om

Ja Charlie får de dælme svært ved at finde en afløser til … :frowning:

skyder på at det kunne blive Jean Todt

Det bliver så Michael Masi

1 Synes om

HAM 1 efter første træning, MAG 9, 1,335 efter - GRO 12, 3/10 efter MAG

FP 2 knapt så god …GRO 10, MAG 12 - tror dog det mere var dæk og fuel test

1 Synes om

Nå, gik glip af FP3 på grund af WEC…men qualen så jeg og den var da OK…gammel MAG kom på podiet som 3’er i 12 timers løbet …så OK til det …alt i alt en god forberedelse til 24 timers LM…
nu får jeg lige en kande kaffe eller to…og en pose franske abrikoser…så kan jeg klare de næste par timer inden komaen sætter ind

så skal vi høre på hulkeberg igen …

8 point til MAG…historien fra sidste år gentog sig for GRO

2 Synes om

Der er udstilling i weekenden…der er oss F1 i Bahrain
Fredagstræning kl 11.55 og 15.55
3.ie træning lørdag kl. 12.55
kval lørdag 15.30
løb søndag 17.10

Der er 2 testdage efter løbet, GRO og FIT kører test for HAAS - mon det skal være GRO’s afløser - ville være fedt at se det farveskema med en Fittipaldi igen
…Mick Schumacher skal også F1 teste angiveligt for både Ferrari og Alfa

1 Synes om

Ville købe mig adgang til F1 Pro TV, da jeg ikke har tv-kanaler og de har lukket for en fornuftig adgang til live-data.
Tænkte at det virkede fornuftigt og flere jeg kender er glade for det.

Det var jeg sikkert også blevet, hvis det virkede …

købte gennem app’en på iphonen. Pengene er trukket, Apple har bekræftet køb og abonnement.
Men har F1 registreret min subscription?! Nope :confused:

Muggen.dk!

syns det er noget jeg har læst om før…køb en parabol til FTA programmer…smid den på ASTRA …

Nej tak :wink: jeg må ko så også konstatere at det ikke virker med betalingen gennem app’en. Har bedt apple om refundering og det plejer at være en smal sag :slight_smile:
Så nu surmuler jeg lige hen over weekenden og ser med på forældrenes tv med RTL (hader tysk …).

Og så overgiver jeg mig nok næste løbsweekend og køber afgang gennem websitet, det burde nemlig virke problemfrit i følge de danskere jeg kender med adgangen til f1tv :slight_smile:

skal vi ha’ MAG i anden række ?

Han har i hvert fald en god, tung mursten på speederen i dag :thumbup:

1 Synes om

det sku’ vi så ikk…

Stadig fuldt godkendt af Mag og teamet! Der er godt gang i den bette Lec hos de rød/sorte heste…

1 Synes om

Ja det er vist helt godkendt kørt af mag :smiley:
McLaren er også noget bedre med, end jeg havde forventet! Meget imponerende! :smiley:

Er spændt på om lec holder vettel bag sig - og om han får lov at holde ham bag sig! :slight_smile:
Der er sindssygt meget politik i Ferrari, så er spændt på om der kommer teamordre på at lukke vettel forbi.

1 Synes om